Altijd antwoord? Nina van onze klantenservice staat graag met je in contact

We stellen je graag voor aan Nina van Nuon. Zij is onze chatbot die jou helpt aan antwoorden.

Maximaal 139 karakters ( 139 over )

Direct zelf regelen in Mijn Nuon

Onze klantenservice helpt u graag. Maar soms is het net zo snel of gemakkelijk om iets zelf even te regelen. En komt u er niet uit? Dan helpen wij u gewoon verder. 

De populairste onderwerpen van Nuon Klantenservice

We helpen u het liefst meteen online. Als u bijvoorbeeld informatie zoekt over het doorgeven van uw meterstanden. Of wilt u alles weten over verhuizen? U vindt veel informatie op onze website. Toch liever persoonlijk contact? Stuur een bericht naar onze energieadviseurs van Nuon Klantenservice, of bel ons. Via onze  vindt u alle contactmogelijkheden en ons telefoonnummer. Laat u ons ook uw Nuon ervaringen weten?

Over onderstaande onderwerpen vragen onze klanten het meest:

Profiteert u al van Blijven Loont?

Met Blijven Loont kiest u voor jaarlijks oplopende korting op stroom tot 25%. Zolang u klant blijft.

Zo werkt Nuon Blijven Loont

Uw contract verlengen

Fijn dat u blijft! Trouwe klanten zijn ons veel waard. Daarom doen we voor hen een grote stap extra. 

Contract verlengen Nuon

Krijg inzicht in uw verbruik

U heeft invloed op uw energieverbruik. Wij helpen u meer inzicht te krijgen, zodat u weet waar u kunt besparen.

Inzicht in uw energieverbruik

De 6 services van Nuon Vattenfall

Op onze energie kun je altijd rekenen. Energie die het licht laat branden. Die zorgt voor een warm en comfortabel huis. En alle apparaten in je huishouden laat draaien. Maar daar houdt het voor ons niet op. Voor onze klanten zetten we altijd een stap extra. Daarom hebben we deze 6 vertrouwde services:

De 6 services van Nuon Vattenfall