Contact

Over onderstaande onderwerpen bellen onze klanten het meest. Kunnen we u online helpen?


Verhuizing doorgeven

Verhuizing doorgeven

Wij verhuizen graag met u mee. Geef uw verhuizing of opzegging van uw adres online door: makkelijk en gratis. 
Alles over verhuizen
Meterstanden doorgeven

Meterstanden doorgeven

Geef uw meterstanden door voor uw jaarafrekening, verhuizing, overstap of het bijhouden van uw verbruik. 
Meterstanden doorgeven
Contract informatie

Contract informatie

Wilt u uw contract bekijken, wijzigen of verlengen? Op de Contract pagina vindt u er alles over.   
Alles over uw contract
Rekeningen en betalen

Rekening & betalen

Alles over uw betaalmogelijkheden, 
-historie en openstaand saldo in één handig overzicht. 
Alles over rekening betalen

Is bovenstaande niet wat u zoekt? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op via:


Social media

Contact via social media Ons webcare team is er voor u op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. Tips uitwisselen kan op ons forum.

0900 0808 Uw gebruikelijke belkosten

Bel 0900 0808 Wordt u graag persoonlijk te woord gestaan? Bel onze energie adviseurs op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Wachttijd vorige week: 2 minuten 

Kwaliteit klantenservice Meer contactgegevens

Veelgestelde vragen

  • Past mijn contract nog bij mij?

    Bent u benieuwd of uw contract nog bij u past? Met de Nuon ContractCheck weet u direct of u nog goed zit.
    Nuon ContractCheck

  • Wanneer komt mijn jaarafrekening?

    In Mijn Nuon vindt u ontvangstdatum van uw jaarafrekening en de jaarafrekeningen van afgelopen jaren. Lees verder op Jaarafrekening.

    Lees verder
  • Geld terug op de jaarafrekening maar toch een hoger termijnbedrag?

    Bij elke jaarafrekening berekenen wij uw termijnbedrag opnieuw. Dit doen wij aan de hand van uw verbruik, de energietarieven en een langjarig gemiddelde van de temperatuur. Bij dat laatste kijken we naar de gemiddelde temperatuur over 30 jaar. 

    Meer informatie
  • Mijn automatische incasso is niet gelukt. Wat nu?

    Het is mogelijk dat tijdens de automatische incasso onvoldoende saldo op uw rekening stond. Met de komst van de nieuwe betaalwijze binnen de eurozone (SEPA) zijn de regels rondom automatische incasso's aangescherpt. 

    Als er onvoldoende saldo op uw rekening staat wordt...
Bekijk alle veelgestelde vragen