Contact

Over onderstaande onderwerpen bellen onze klanten het meest. Kunnen we u online helpen?


Verhuizing doorgeven

Verhuizing doorgeven

Wij verhuizen graag met u mee. Geef uw verhuizing of opzegging van uw adres online door: makkelijk en gratis. 
Alles over verhuizen
Meterstanden doorgeven

Meterstanden doorgeven

Geef uw meterstanden door voor uw jaarafrekening, verhuizing, overstap of het bijhouden van uw verbruik. 
Meterstanden doorgeven
Contract informatie

Contract informatie

Wilt u uw contract bekijken, wijzigen of verlengen? Op de Contract pagina vindt u er alles over.   
Alles over uw contract
Rekeningen en betalen

Rekening & betalen

Alles over uw betaalmogelijkheden, 
-historie en openstaand saldo in één handig overzicht. 
Alles over rekening betalen

Is bovenstaande niet wat u zoekt? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op via:


Social media

Contact via social media Ons webcare team is er voor u op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. Stel uw vraag op ons forum.

0900 0808 Uw gebruikelijke belkosten

Bel 0900 0808 Wordt u graag persoonlijk te woord gestaan? Bel onze energie adviseurs op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Wachttijd vorige week: 2 minuten 

Kwaliteit klantenservice Meer contactgegevens

E-mail

Contact via e-mail Heeft u een vraag of klacht? Stuur ons een e-mail via een van onze online formulieren. Snel & simpel.

Reactietijd vorige week: 1 dag      

Vragenformulier Klachtenformulier

Veelgestelde vragen

  • Past mijn contract nog bij mij?

    Loopt uw contract binnenkort af of heeft u een doorlopend, onbepaalde tijd contract? Met Mijn Contractadvies kunt u eenvoudig uw contract vergelijken. 
    Mijn Contractadvies

  • Geld terug op de jaarafrekening maar toch een hoger termijnbedrag?

    Bij elke jaarafrekening berekenen wij uw termijnbedrag opnieuw. Dit doen wij aan de hand van uw verbruik, de energietarieven en een langjarig gemiddelde van de temperatuur. Bij dat laatste kijken we naar de gemiddelde temperatuur over 30 jaar. 

    Meer informatie
  • Mijn automatische incasso is niet gelukt. Wat nu?

    Het is mogelijk dat tijdens de automatische incasso onvoldoende saldo op uw rekening stond. Met de komst van de nieuwe betaalwijze binnen de eurozone (SEPA) zijn de regels rondom automatische incasso's aangescherpt. 

    Als er onvoldoende saldo op uw rekening staat wordt...
  • Hoe stap ik over op een ander product van Nuon?

    Overstappen naar een ander product is makkelijk. U kunt dat zelf online doen. Het kan zijn dat wij een aanbod voor u klaar hebben staan onder Mijn Contract.  

    Meer informatie
  • Kan ik mijn verhuizing al doorgeven als ik mijn oude woning nog niet heb verkocht?

    Ja, dat is mogelijk. Als uw woning nog niet is verkocht kunt u gewoon energie blijven ontvangen op dit adres. Uw energiecontract is dan tijdelijk geldig op zowel uw oude als uw nieuwe adres. Als u naar uw nieuwe woning over bent, meldt u uw oude adres af.

    Meer informatie over verhuizing doorgeven
Bekijk alle veelgestelde vragen