In Mijn Nuon regelt u zelf uw energiezaken, wanneer u wilt.

Omdat we luisteren weten we dat onze klanten privacy en veiligheid belangrijk vinden. En dat vinden wij ook. Daarom bewaren wij uw gegevens veilig in Mijn Nuon.

Mijn Nuon, zo geregeld

In drie stappen heeft u Mijn Nuon. Makkelijk toch? We zorgen ervoor dat alleen ú toegang heeft tot uw gegevens. Want Mijn Nuon is beveiligd met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

  1. Noteer uw klantnummer; dit staat op uw bankafschrift of jaarafrekening.
  2. Ga naar Aanmelden Mijn Nuon en vul uw gegevens in. Het vinkje bij digitale post is al voor u ingevuld.
  3. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met een link waarmee u Mijn Nuon activeert.

Dat is alles. Nu regelt u voortaan uw energiezaken zelf op een moment dat het u beste uitkomt. Wel zo fijn.

Ontvangt u uw post nog via de brievenbus?

Stap over op digitale post. Uw post is veilig bewaard in Mijn Nuon. Als er post is, krijgt u een e-mail met een linkje naar uw post. Makkelijk en overzichtelijk.

Wist u dat al 1,2 miljoen klanten Mijn Nuon hebben en 76% gekozen heeft voor digitale post?

Mijn Nuon, omdat we graag een stapje extra voor u doen

  • Digitale post, rekeningen en uw betalingen overzichtelijk bewaard
  • Persoonlijke gegevens eenvoudig wijzigen
  • Advies over uw termijnbedrag, online en via onze seintjes
  • Hulp bij energie besparen met de bespaarcheck en energiescan
  • Alle informatie over uw contract

We waarderen onze klanten

Daarom bieden we u een Exclusief spaarprogramma. Hoe langer u klant blijft, hoe meer voordeel u ontvangt. Nu ontvangt u tijdelijk 100 punten extra. Met uw Mijn Nuon-account heeft u ook meteen toegang tot Nuon Exclusief. Wel zo makkelijk.

Interessant artikel?