Verwacht gerust kwaliteit van onze klantenservice

Het contact met u is voor ons enorm belangrijk. We doen er alles aan u goed en snel te helpen. We krijgen energie van het oplossen van problemen en zijn pas tevreden als u dat ook bent. En natuurlijk blijven we steeds verbeteren.

Wachttijd klantenservice van de afgelopen week

De gemiddelde wachttijd aan de telefoon in de afgelopen week was minder dan 1 minuut. De wachttijd loopt vanaf het moment dat u in het menu een keuze maakt totdat een van onze mensen uw gesprek aanneemt.

Mailde u onze klantenservice? Dan ontving u gemiddeld binnen 1 werkdag een reactie van ons.

U betaalt alleen gewone belkosten

Dit geldt zowel voor het gesprek als voor de tijd die u wacht voordat u een van onze mensen aan de lijn krijgt.

Lees wat anderen van onze service vinden

Wilt u weten hoe anderen onze klantenservice beoordelen? Of deelt u zelf graag uw ervaringen met ons? Bekijk onze reviews-pagina voor de meeste recente stand van zaken.

Lees ervaringen van klanten of schrijf zelf over uw ervaring met ons.

We helpen u als u belt of chat met ons

Ruim driekwart van de klanten die ons belden, hielpen we effectief tijdens het eerste contact. Dat blijkt uit onderzoek naar de tevredenheid van onze klanten. We kunnen u niet altijd meteen helpen, bijvoorbeeld omdat we aanvullende informatie op moeten zoeken om u later antwoord te geven.

Heeft u gesproken met onze collega's van klantenservice? Soms sturen we u dan een e-mail om u uit te nodigen voor een online klanttevredenheidsonderzoek.

En natuurlijk kunt u ook chatten met onze energieadviseurs. Stel uw vraag via chat en u krijgt persoonlijk antwoord via chat. Wel zo makkelijk.

Klantenservice Federatie

We zijn aangesloten bij de Klantenservice Federatie. Een brancheorganisatie om gezamenlijk afspraken te maken over klantcontact.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Interessant artikel?