Verwacht gerust kwaliteit van onze klantenservice

Het contact met u is voor ons enorm belangrijk. We doen er alles aan u goed en snel te helpen. We krijgen energie van het oplossen van problemen en zijn pas tevreden als u dat ook bent. En natuurlijk blijven we steeds verbeteren.

Wachttijd klantenservice van de afgelopen week

De gemiddelde wachttijd aan de telefoon in de afgelopen week was minder dan 1 minuut. De wachttijd loopt vanaf het moment dat u in het menu een keuze maakt totdat een van onze mensen uw gesprek aanneemt.

Mailde u onze klantenservice? Dan ontving u gemiddeld binnen 1 werkdag een reactie van ons.

U betaalt alleen gewone belkosten

Dit geldt zowel voor het gesprek als voor de tijd die u wacht voordat u een van onze mensen aan de lijn krijgt.

Lees wat anderen van onze service vinden

Wilt u weten hoe anderen onze klantenservice beoordelen? Of deelt u zelf graag uw ervaringen met ons? Bekijk onze reviews-pagina voor de meeste recente stand van zaken.

Lees ervaringen van klanten of schrijf zelf over uw ervaring met ons.

We helpen u als u belt

Ruim driekwart van de klanten die ons belden, hielpen we effectief tijdens het eerste contact. Dat blijkt uit onderzoek naar de tevredenheid van onze klanten. We kunnen u niet altijd meteen helpen, bijvoorbeeld omdat we aanvullende informatie op moeten zoeken om u later antwoord te geven.

Heeft u gesproken met onze collega's van klantenservice? Soms sturen we u dan een e-mail om u uit te nodigen voor een online klanttevredenheidsonderzoek.

Klantenservice Federatie

We zijn aangesloten bij de Klantenservice Federatie. Een brancheorganisatie om gezamenlijk afspraken te maken over klantcontact.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Interessant artikel?