Nuon ervaringen

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Maar het kan altijd beter. Deelt u uw Nuon ervaringen met ons? We zijn blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons? Meld het via onderstaande knop 'Geef uw mening'. Bedankt.

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 7,6 voor klantvriendelijkheid
  • 7,2 voor klantenservice
  • 7 voor bereikbaarheid
  • 6,9 voor Nuon.nl
  • 75
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7,1

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 3764 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
6

Mijn jaar- of eindafrekening downloaden wordt niet toegestaan als je LINUX gebruiker bent. Want je hebt Adobe Acrobat Reader nodig. En deze ondersteunt alleen WINDOWS of MAC

Geplaatst door uit Sittard op

Nuon
8,4

Misschien niet de allergoedkoopste maar voor die paar euro per maand wel uitstekende klantenservice met deskundige medewerkers!
Wil je bijvoorbeeld uitstel van betaling dan is dit nooit een probleem, ook niet al is dit bijvoorbeeld 5 x achter elkaar.
Probeer dat nog maar eens ergens anders tegenwoordig, vaak is een keer al een probleem.
Ook de website en vooral app zijn zeer innovatief met “mijn Nuon” zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos.
Mijn jaarafrekening valt ook altijd reuze mee, itt bij andere leveranciers nog nooit een spookrekening ontvangen dus weet je altijd waar je aan toe bent. Zo belangrijk als Feyenoord zal Nuon nooit worden, maar Nuonfan ben ik zeker geworden in de loop der jaren!

Geplaatst door uit Oosterland op

Dank je voor je mooie review, Leonard :-) Groeten, Nancy

Nuon
7

chat lukt niet en er staan fouten in mijngegevens voor de jaaropgave ik heb ze allang doorgegeven maar er staat nog steeds op dat ik mijn meterstanden moet doorgeven

Geplaatst door op

Goedemiddag, wat jammer om te lezen dat de jaarnota niet klopt.

Mochten wij hierbij kunnen helpen, wilt u dan uw adresgegevens sturen via webcare@nuon.com en aangeven wat de juiste gegevens zijn?

Groeten, Nancy

Nuon
5,8

Diverse onderdelen regelmatig niet beschikbaar vanwege storingen.

Geplaatst door uit Ugchelen op

Nuon
9

Jammer dat een vaste klant geen tablet krijgt. Ben al meer dan 40 jaar klant. Zou mooi zijn een tablet voor mijn kleinzoon

Geplaatst door uit amsterdam op

Nuon
1

Probeer in te loggen nix werkt
Heb acc aangemaakt
Elke keer als ik inlog druk gaat hij terug naar begin scherm.

Geplaatst door uit Biddinghuizen op

Hi Andrew,

Wat vervelend dat je nu nog steeds niet kan inloggen. Daar help ik je graag verder mee. Wil je mij hiervoor je adresgegevens via webcare@nuon.com sturen?

Groeten, Nancy

Nuon
10

perfect

Geplaatst door uit amersfoort op

Nuon
10

Zeer klant vriendelijk

Geplaatst door uit UITHOORN op

Nuon
8,8

Goede ervaring

Geplaatst door uit Weesp op

Nuon
3,6

NUON zond mij op 31 oktober een bericht dat ik, in verband met een gevraagde offerte huur zonnepanelen, binnen 2 werkdagen gebeld zou worden. Dit gebeurde niet. Dus belde ik NUON op 15 november.
In Uw bericht (ook van heden 15 november) geeft U aan, dat ik bij NUON (en van niemand anders!!!)de door mij gewenste offerte kon aanvragen. Dit blijkt bij telefonisch contact op 15 september niet meer mogelijk te zijn. Ik werd naar een derde verwezen. In Uw berichtgeving tot en met 15 november staat nog steeds, dat die offerte nog steeds bij NUON (en niet bij een derde) aangevraagd kan worden.

Geplaatst door uit Doetinchem op

Goedemiddag Jan, dank je voor je review.

Wij hebben inderdaad een samenwerking met Feenstra. De zonnepanelen kun je via hen huren/kopen. Het is erg druk bij Feenstra en daarom duurt het contact langer dan we willen, excuses hiervoor.

Groeten, Nancy