Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 67
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,9

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 5331 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
5

Geplaatst door op

Nuon
1

mijn vorige melding was ik nog wel tevreden. Nu helemaal niet, bij het overstappen naar jullie geven jullie aan dat jullie de boete betalen. Dat doen jullie ook maar vergeten er bij te zeggen dat ik dat voor moet schieten en 3 maand op mijn geld moet wachten. De overstap annuleer ik dan ook

Geplaatst door uit Groningen op

Nuon
7

Nuon heeft bij mij nieuwe meters geplaatst. De vraag aan de monteur indertijd was hoe goed die meters zijn omdat er nogal over gerapporteerd wordt dat ze meer aanwijzen dan de vorige meters. Ze zouden beter zijn, was het antwoord. Nu na maanden zie ik het volgende: 1 dat we meer electra verbruiken dan verwacht, 2 dat we minder gas gebruiken dan verwacht
3 de bewonerssamenstelling is verminderd
4 het is warmer dan gedacht in de buitenlucht
kortom, het lagere gasvserbruik is verklaarbaar, het grotere electra verbruik is niet verklaarbaar, zelfs tegengesteld aan de bewonersontwikkeling. Dat doet vermoeden dat de nieuwe meters mogelijk meer verbruik aanwijzen dan voorheen. De advies termijnbedrag zou op jaarbasis 480 euro meer bedragen dan wat we nu hebben terwijl het termijn bedrag al 10 euro hoger was dan we gewend waren. Mijn conclusie is dat ik een tweede meter eigenlijk naast de Nuon meter zou willen hebben die onafhankelijk kan meten en kan ontdekken of de Nuon meter niet teveel meet.

Geplaatst door uit Rhenen op

Nuon
10

Geplaatst door uit den Helder op

Nuon
5,3

Ik ben niet blij met u, kl.nr. 10236935. Ruim 40 jaar neem ik gas en elektra van u af. Ik heb ca. 1300 punten, nog niet eerder is hiervoor iets aangeschaft. Dus niet vanaf 2008 punten gevraagd. Nu wil ik een bladblazer/zuiger, krijg ik niet .Punten te kort. Zeer kortzichtig,korte termijn politiek. Verjaagd zo vaste klanten.

Geplaatst door uit Rijnsburg op

Hoi Goos,
Fijn dat je al zo'n lange tijd klant bent, maar wat jammer dat je teleurgesteld bent. Als je ons een bericht stuurt via www.nuon.nl/contact, kijken we graag even mee naar de mogelijkheden.
Groeten, Jenny

Nuon
8,7

Geplaatst door uit nijmegen op

Hi Michele,
Mooi om te zien dat je tevreden bent. Bedankt!
Groeten, Jenny

Nuon
9

Geplaatst door uit Waalwijk op

Hoi Barbara,
Fijn dat je even de moeite neemt om zo'n mooie feedback achter te laten. Dank daarvoor!
Groeten, Jenny

Nuon
2,7

Die optie om in aanmerking te komen voor de korting heb ik meerdere keren geprobeerd.
Ben al 20 jaar bij NUON maar geen extra kortongen........

Geplaatst door uit Almerr op

Hoi Odilia,
Wat fijn dat je al zo lang klant bent! Er zullen ongetwijfeld wel mogelijkheden zijn voor korting. Wil je contact met ons opnemen via www.nuon.nl/contact? Dan helpen we je graag verder.
Groeten, Jenny

Nuon
5

Nou nier zo blij. Cadeaus hoef ik niet. En blijkbaar kom ik niet in aanmerking voor korting. Dus moet ik blijkbaar mijn best doen om een goedkopere leverancier te vinden.

Geplaatst door uit Kollum op

Hoi,
Het zou zonde zijn als je overstapt natuurlijk. Hebben mijn collega's al voor je gekeken naar de opties om je aan te melden voor onze spaarpuntenprogramma of Nuon Blijven Loont? Indien je je twijfels hebt en wij nog wel iets kunnen/mogen doen, neem even contact met ons op via onze website. We helpen je graag.
Groeten, Jenny

Nuon
1

Geplaatst door uit Duiven op

Hi Wendy,
Ik zie dat je niet erg blij bent met ons. Hoe komt dat? Indien je wil, mag je dit delen met ons via www.nuon.nl/contact. We helpen je graag.
Groeten, Jenny