Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 70
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 4283 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon

Fijn en snel geholpen bij de klantenservice ,ook per telefoon

Geplaatst door uit OOSTERHOUT NB op

Nuon
6,7

heel heel tevreden met jullie

Geplaatst door uit UGCHELEN op

Nuon
8

Top

Geplaatst door uit Didam op

Nuon

Abominabele klantvriendelijkheid

Geplaatst door uit Roosendaal op

Nuon
8

Slecht.
1. Op uw site stond Account aanmaken is niet mogelijk i.v.m. storing.
2. Termijn bedrag kan ik niet naar mijn wens aanpassen.
Deze staat op een minimum ingesteld.
3. Telefonische bereikbaarheid 's avonds niet mogelijk
4. Chat functie werkt 's avonds niet.

Als ik dit van te voren had geweten was ik geen klant bij u geworden.

Geplaatst door uit Albergen op

Nuon
9,3

ben al jaren bij nuon ben zeer te vreden

Geplaatst door uit Amsterdam Tuindorp Oostzaan op

Nuon

Doorgeven meterstanden zeer moeizaam door problemen met wachtwoorden. Kan dat niet simpeler. Met leverantie van energie nooit problemen. Daarover zeer tevreden.

Geplaatst door uit Voorschoten op

Nuon
1

Ik kan niet inloggen!!! Krijg steeds melding dat mijn email adres niet klopt!@! Klopt wel!!! Ben al heeeel lang klant, wat is er aan de hand?

Geplaatst door uit Aalten op

Nuon

Ben al jaren klant , had net gesport en kwam er achter dat ik geen warm water had wel verwarming. Dus storing bij mij thuis, kan natuurlijk maar wel lastig als je een afspraak bij de masseur hebt en je kan niet douchen. Om 15:15 uur gebeld, om 15:20 terug gebeld dat de monteur er in 15 min zou zijn om 16:00 uur onder de warme douche , ik zeg een dikke 9 👍🏻

Geplaatst door uit Hoogvliet op

Nuon
1

SLECHT!!!!! Zou een casback van €250 ontvangen aan het einde van het eerste jaar (2017). Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Gisteren 15-2 gebeld en zou ik terug gebeld worden, gebeurd ook niet. Vandaag 16-2 nogmaals gebeld en wordt er verteld dat het 2 weken duurt voordat het geld op de rekening staat. Kortom schandalig. Als ik zelf niet gebeld had, zou ik het geld nooit zien!!

Geplaatst door uit Nijmegen op