Nuon ervaringen

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Maar het kan altijd beter. Deelt u uw Nuon ervaringen met ons? We zijn blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons? Meld het via onderstaande knop 'Geef uw mening'. Bedankt.

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 7,7 voor klantvriendelijkheid
  • 7,4 voor klantenservice
  • 7,2 voor bereikbaarheid
  • 7 voor Nuon.nl
  • 77
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7,3

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 3446 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
6,4

Website het verbruik zien is heel vaak niet mogelijk. elke keer als je op jaar of week klikt dan verspringt de pagina weer terug naar je dashboard. erg jammer.

Geplaatst door uit Landgraaf op

Hoi Roger, bedankt voor het delen van je review. Wat onhandig dat je pagina voortdurend verspringt. Ik kan mij voorstellen dat dit de nodige irritatie opwekt. We bekijken graag voor je wat de oplossing is om dit niet meer te laten gebeuren. Wil je hiervoor contact met ons opnemen? Vriendelijke groet, Tyas

Nuon
2

Vreselijk irritant opdringerig mannetje aan de deur gehad. Voor mij een reden om niet met Nuon in zee te gaan. Was blij dat mijn vriend er net aan kwam. Was geen prettige ervaring. Ik blijf lekker waar ik zit.

Geplaatst door uit Venlo op

Beste, bedankt voor het delen van je review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze verkopers opdringerig overkomen, excuses hiervoor. Mocht je het op prijs stellen, dan kunnen we je snel en eenvoudig afmelden voor toekomstige huisbezoeken. We vragen je dan om eenmalig je adresgegevens aan ons door te geven. Vriendelijke groet, Tyas

Nuon
8

Zeer tevreden

Geplaatst door op

Nuon
9

Goede service zoals verwacht ,misschien iets duurder maar wel betrouwbaar !!.

Geplaatst door uit Diemen op

Bedankt voor de supermooie review, Johan :-)

Nuon
5,6

de info op mijn nuon klopt niet. ict is erg slecht. Klantenservice erg vriendelijk, maar oplossen problemen 0,0. Saldering van opbrengst zonnepanelen wordt niet meegenomen in facturen of in verlengingsaanbod, ondanks het feit dat ik aldoor daarover contact heb gehad. Maar zien off het bij de eindafrekening van dit jaar dan eindelijk wel meegenomen zal worden. Vrees echter van niet en derhalve weer veel gezeur, want men heeft de out tot op heden niet kunnen herstellen.

Geplaatst door uit Dedemsvaart op

Hi gjh, dank je voor je eerlijke review.

Wat jammer om te lezen dat we de problemen nog steeds niet voor je opgelost hebben. Ik kan in elk geval verzekeren dat de teruglevering op de jaar of eindnota wel berekend zal worden. Dit heb ik alvast nagekeken.

Vriendelijke groet, Nancy

Nuon
1,2

Wederom niet bereikbaar op mijn nuon voor de zoveelste keer dit jaar

Geplaatst door uit Haarlem op

Goedemiddag Cris,

Er waren inderdaad geplande werkzaamheden dit weekend. We proberen deze zo te plannen dat je hier zo min mogelijk last van hebt. In sommige situaties kan het niet anders, excuses hiervoor.

Groeten, Nancy

Nuon
8

Alles goed te begrijpen en helder

Geplaatst door uit Enschede op

Nuon
1

NUON is vandaag en komende dagen onbereikbaar.
info tijdelijk via video en niet op papier.
Ze gebruiken foutief email-adres van mij, dat ik niet kan wijzigingen.

Kortom NUON doet alles fout

Geplaatst door uit amsterdam op

Hoi Paul, wegens onderhoud van onze systemen zijn wij vanaf maandag weer bereikbaar. Excuses voor het ongemak. Groet, Joeri

Nuon
9

Enige wat ik mij afvraag is waarom duurt het zo lang na het inzenden van de meterstanden, voordat je een jaarafrekening krijgt. Dit zou toch sneller moeten kunnen?

Geplaatst door uit Bovenkarspel op

Beste N, bedankt voor je beoordeling. Wij hanteren een periode van maximaal 4 weken. Zo hebben wij, en de klant de gelegenheid om eventuele correcties of aanpassingen te doen.

Groet, Joeri

Nuon
6,2

Doordat dat ons inkomen net te hoog is om kwijtscheldingen her en der, plus huursubsidie e.d. te krijgen, komen we net rond in ons gezin.

Maar ruimte om te sparen en extraas is er niet.
Alle betalingen lopen altijd goed, ook bij Nuon.

Maar dit jaar zijn we ontregeld door extra kosten en kwam er een maandtermijn achterstand.
Er is n roodstand waar we weer uit willen ontsnappen. Dat is òns probleem.
Maar die maand achterstand...
Wij kunnen dat niet uit ons mouw schudden, voor nuon is t ""nog geen 300 euro"", voor ons is t megabedrag.

En t enige wat nuon kan bieden is twee weken uitstel.
Dus t moet netaald worden nog vóór t eerstvolgende salaris. En de week daarna de normale termijn.
Geen enkele uitgestoken hand verder.

Vraag: laat ons die achterstand-maand (al is t al een termijn) in drie keer terugbetalen, samen met de gewone maandfactuur.
Dan loopt t weer goed voor iedereen.
Wij zijn geen wanbetalers geweest, maar nu kennelijk wel. T is uiteindelijk niet Nuon's probleem dat klopt. Maar een helpende hand werkt beter dan een trap in de rug bij een hulpvraag

Geplaatst door uit Arnhem omgeving op

Hoi KB, goed dat je dit aangeeft. We kijken graag nog eens je situatie intern na. Wil je ons dan dit bericht en je adresgegevens sturen naar webcare@nuon.com?

Groet, Joeri