Nuon ervaringen

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Maar het kan altijd beter. Deelt u uw Nuon ervaringen met ons? We zijn blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons? Meld het via onderstaande knop 'Geef uw mening'. Bedankt.

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 7,6 voor klantvriendelijkheid
  • 7,3 voor klantenservice
  • 7,1 voor bereikbaarheid
  • 6,9 voor Nuon.nl
  • 75
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7,2

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 3593 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
1

Ik wordt gestalkt door deur verkopers, ze komen gewoon 2 keer per dag , ondanks we geen interesse melden berenklauw Empel

Geplaatst door uit Empel op

Nuon
1

Ik wordt gestalkt door deur verkopers, ze komen gewoon 2 keer per dag , ondanks we geen interesse melden

Geplaatst door uit Empel op

Nuon
1

Ik wordt gestalkt door deur verkopers, ze komen gewoon 2 keer per dag

Geplaatst door uit Den Bosch op

Nuon
8,4

Vaak zijn er door miscommunicatie problemen ontstaan. Misschien goed om na het hebben van een gesprek waarin afspraken worden gemaakt, een mail te mogen ontvangen hierover. Het kijken in je klantenhistorie heeft al meerdere malen niet gewerkt. De afspraak was er niet in opgenomen. En iedere keer het antwoord: "we zijn bezig met de site"......

Geplaatst door uit Dinxperlo op

Nuon
6

Ik heb al diverse malen contact gehad over een foutieve berekening van de Netbeheerder n.a.v. een gasmeter, waarvan het telwerk het niet deed. Daardoor krijg ik een factuur die veel te hoog is. Ik had in 10 maanden 956 m3 gas gebruikt (berekend), terwijl mijn jaarverbruik nog geen 400 m3 is. Die 956 m3 was berekend over 47 weken. Ik krijg iedere keer een ander aan de lijn en moet de kwestie steeds opnieuw uitleggen. Ik heb bewijsstukken dat het tegendeel bewezen wordt en ik kan ze niet e-mailen, want jullie zijn per mail niet bereikbaar. Erg irritaant en kost me vreselijk veel energie om jullie te overtuigen dat de zaak niet goed. Er staat nu weer terugbelafspraak naar mij en ik hoop maar dat ik teruggebeld wordt.

Geplaatst door uit Wormer op

Nuon
8,8

Nuon vindt duurzaamheid erg belangrijk en heeft een goed groen aanbod, daarom ben ik overgestapt. En met Blijven Loont en de extra spaarpunten van Nuon Exclusief voel ik mij gewaardeerd. Luisteren naar je klanten is inderdaad wel het belangrijkst. Dus goed dat juliie dat doen. Ga zo door. Toch 1 kritisch punt: Laadtijd website mag wel beter... Vooral Mijn Nuon.

Geplaatst door uit op

Nuon
2,2

tav uw Directie:
Gisteren bezoek gehad van uw Senior Accountmanager Zakelijke markt, dhr. Cees Jungerius.
Wij waren vele jaren klant bij Nuon en stapten recentelijk over.
Wij zijn altijd geïnteresseerd om te praten over aanbiedingen, maar stuurt u dan niet een agressieve man als deze op ons af. Zéér vervelend.
En dan staat er ook no op zijn kaartje www.nuon.nl/zakelijk..... en die website is er kennelijk niet eens.
Wil met alle plezier toelichting geven, maar deze man zou door mij op staande voet worden ontslagen.
Vriendelijke groet,
Kees Staats, Bennekom

Geplaatst door uit Bennekom op

Nuon
10

Top bedrijf! Een van de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland!

Geplaatst door uit Cuijk op

Nuon
4,2

ik kan niet op uw site komen

Geplaatst door op

Nuon
8

Al jaren klant bij Nuon naar volle tevredenheid.
Betrouwbaar en professioneel leverancier, voorlopig zitten we vast aan elkaar.(grins) :-)

Geplaatst door uit Vaassen op