Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6594 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
10

Ben ook blij dat ik terug ben bij Nuon,Wil graag later zonnepanelen aanschaffen en ik weet dat jullie veel mogelijkheden hebben.

Geplaatst door uit Dordrecht op

Nuon
6

ik ben tevreden met Nuon

Geplaatst door op

Nuon
7

Geplaatst door uit Meterik op

Nuon
7,3

Geplaatst door uit nibbixwoud op

Nuon
5,7

waarom de aanbieding alleen voor gas en stroom ? ik heb alleen maar stroom en geen gas aansluiting

Geplaatst door op

Beste, wat onhandig dat ons aanbod niet aansluit op je persoonlijke situatie. Sorry hiervoor. Zou je contact op willen nemen met ons via www.nuon.nl/contact? Dan doen we je alsnog graag een aanbod op maat. Groeten, Tyas

Nuon
6,7

Slechte service.Het niet nakomen om mijn vragen te beantwoorden die ik zou krijgen

Geplaatst door uit Hilversum op

Beste M.A., wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over dienstverlening. Gemaakte afspraken moeten we inderdaad nakomen. Als dat niet gebeurd is dan is dat niet netjes, sorry hiervoor. Zou je contact ons op willen nemen om dit te bespreken? Dan beantwoorden we je vragen alsnog graag. Groeten, Tyas

Nuon
8

Geplaatst door uit tilburg op

Nuon
2

Feedback op vernieuwde verbruiksweergave:
1) Er klopt niets van. In de NUON weergave is mijn E-verbruik goed voor € 52,-/maand. Ik houd het zelf zorgvuldig bij en het moet zijn € 64,-/maand.
2) Ik wordt uitgenodigd feedback te geven door op de feedbackknop links op de pagina te drukken. Er is geen feedbackknop op de pagina, niet links, niet rechts, niet onder en ook niet boven.

Geplaatst door uit Diemen op

Beste Lodewijk, bedankt voor het delen van je review en je feedback. We geven dit intern door. Wat betreft je verbruik, dit bekijken we graag samen met je. Wil je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice? Onze gegevens vind je op www.nuon.nl/contact. Groeten, Tyas

Nuon
9

Daar weet u immers alles van en neem geen blad voor de mond. Echter in alle overzichten blijkt Nuon, Watervall, waarom deze verandering niet de goedkoopste. om de Zweedse naam, boeien, Nuon was en is goed. Op 30 juni expireert mijn contract. ben benieuwd wat u mij aan voordelen gaat bieden. en doe er een schepje bovenop en ook ik weet dat de sores bij het kabinet ligt en dat de concurrentie moordend is (Vilein het werven van klanten en er zijn ergere lamzakken) die de werving op basis klantwerving belonen, maar extern ingehuurd. De kat op het spek binden, logisch toch. Vooralsnog fan maar men beloofd € 300 voordeel elders. Wellicht hebben die geen spaarrekening. Tot slot, aan het eind van dit verhaal, wordt mijn profiel gevraagd. Zou bijna Nuon aanbevelen op neen uitkomen. Als klant uitgenodigd voor de enquête, zijn mijn gegevens bekend. Voor de zekerheid. klantnr. 11575270. Geen blad voor de mond weet u nog. Ben nog steeds blij met de PGEM. Tot slot; vragen met een * zijn verplicht. Ocharm, de mail aan dit adres gezonden om vervolgens te moet invullen. En stel geen vragen omtrent mijn voorschot, kan dit zelf heel goed berekenen. Ik hou dit berekend hoog, want in oktober ben ik jarig en vier dat met een familie etentje, mede dank zij het sparen via de renteloze Nuon. Een automatische aanpassing naar beneden wordt direct gecorrigeerd naar boven. Nochtans gemeen vriendelijke groet.

Geplaatst door uit Tiel op

Beste Gerard, bedankt voor je uitgebreide review! We hopen natuurlijk van harte dat we je de komende periode van energie mogen blijven voorzien. We doen je hiervoor graag een scherp aanbod. Neem je eerdaags contact met ons op? Dan bespreken we de contractverlenging met je. Vooralsnog bedankt voor de tijd dat je klant bij ons bent, dat waarderen we :) Groeten, Tyas

Nuon
9

Geplaatst door uit Nijmegen op