Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 68
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 4608 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
9

Had een aanbieding gekregen; even een medewerker aan de telefoon gehad en een duidelijke uitleg over de gehanteerde tarieven en kosten. Proficiat met zulke medewerkers !

Geplaatst door uit Veenendaal op

Nuon
1

Slecht, heel slecht. Ik stap over. De medewerkers aan de chat zijn brutaal en breken de chat af in plaats van in gesprek te gaan. Bovendien bereik je niets. Ondertussen grote woorden van Nuon dat je er wel uitkomt als je achterstand hebt en dat je een regeling kan treffen.

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
8

Ben tot nu toe trouwe afnemer van Nuon. Maar het volgende wil ik nu wel eens kwijt.
Ik woon in Purmerend en ben "verplicht" om warmte af te nemen van de Stadsverwarming Purmerend. Verder ben ik ook in het bezit van zonnepanelen waarmee ik nu op jaarbasis op nul zou kunnen uitkomen wat betreft stroomvoorziening.
Wel dacht ik, ik ben goed "groen" bezig ... ik ga gebruik maken van bijvoorbeeld "zonbonus".
Nee hoor, dat kan dus niet omdat deze "zonbonus" alleen in combinatie te verkrijgen is met gas/warmte die door Nuon geleverd moet worden. Ook leuk voor mensen die bijvoorbeeld een warmtepomp hebben of willen installeren.
Beste Nuon, dat is niet meer van deze tijd. Als je mij, en wellicht meerdere afnemers, in de naaste toekomst als klant wilt houden dan adviseer ik om hier eens een goed alternatief voor te bedenken!

Geplaatst door uit Purmerend op

Beste Jan, bedankt voor je bericht. Het klopt dat op dit moment het contract met de Zonbonus alleen nog beschikbaar is voor de product combinatie gas en stroom. Wel waarderen we je feedback heirover en geven we dit intern door. Groeten, Tyas

Nuon
10

Ik ben nu klant en kan niet meer in contact komen met jullie! Het call-centre is onbereikbaar, de chat werkt niet, en ik kan jullie niet via de mail bereiken. Ik heb alleen een simpel verzoek ingediend 3 weken geleden om de tenaamstelling op de naam van mijn vrouw te zetten i.v.m. Btw-verwerking met de te plaatsen zonnepanelen.

Geplaatst door uit Verbakel op

Beste B., sorry hiervoor. Ik heb zojuist een e-mail verzonden naar het vermelde e-mailadres. Per e-mail helpen we graag verder hiermee. Groeten, Tyas

Nuon
8,3

Wij hebben enkele weken geleden zonnepaneel ter huur aangevraagd maar tot nu toe nog niets van u vernomen. Hopelijk komt er nu vlug een reactie. Als het zo doorgaat zullen wij NUON niet aanraden.
H. Terweij

Geplaatst door uit Weesp op

Beste H.A.M., excuses hiervoor. Ik heb zojuist een e-mail verzonden naar het vermelde e-mailadres. Per e-mail pakken we dit graag verder op. Groeten, Tyas

Nuon
1

Kan mijn facturen niet downloaden als particulier en de site is veel te traag. De vragen voor beoordeling zijn ook niet relevant voor een ervaring, niks over "hoe bent u geholpen TIJDENS dat u klant was".

Geplaatst door uit Nijmegen op

Hoi Mark, voor particulieren zijn er van de maandelijkse voorschotbedragen inderdaad geen facturen aanwezig. Wel vind je jaarlijks alle specificaties terug op de jaarafrekening. Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze diensten. Als we iets voor je kunnen betekenen dan vernemen we dat natuurlijk graag. Groeten, Tyas

Nuon

Jammer dat uw aanbod komt na jaren het maximum te hebben betaald. Na vertrek dus dit aanbod... Te laat dus.
Ben nu tevreden met mijn nieuwe leverancier.

Geplaatst door uit Weurt op

Beste Wim, hier hebben we duidelijk een kans gemist dus. Erg jammer om te lezen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer welkom heten! Groeten, Tyas

Nuon
6

Net telefonisch contact gehad. Nieuw contract afgesloten voor 1 jaar. Bij telefoongesprek bleek dat de korting op Blijven Loont voor alleen het werkelijke elektradeel los van de overige kosten geldt. Is dus korting op niets geven. Een beetje slordig om dit nu zo te moeten horen in een telefoongesprek. Waarom niet duidelijk communiceren. Omdat ik hierover klachten had komen er opeens veel betere prijzen uit de hoge hoed. Er moet elk jaar blijkbaar een toneelspelletje gevoerd worden voor een concurrerende prijs. Eerlijkheid duurt nog altijd het langst heeft mijn moeder mij ooit vertelt, ga mensen dus niet met trucjes proberen binnen de boot de houden! Ik ga het dit jaar nog een jaartje aankijken dankzij de deze keer wel vriendelijke telefoniste en heeft Nuon mij weer een jaartje binnen boord. Volgend jaar moet ik waarschijnlijk weer het zelfde toneelstukje opvoeren om een redelijke prijs te krijgen, iets wat vaste klanten (langer als 10 jaar) standaard zouden moeten krijgen!
Nuon is zoals veel bedrijven groot en machtig, maar vaak is de klant dan geen koning meer en bedient men zich met list en bedrog..... Ik kan wel complimenten geven aan de telefoniste en de administratieve afhandeling van de afgelopen jaren. Daar heb ik gelukkig geen klachten over gehad. Dus tot volgend jaar dan maar weer!

Geplaatst door uit op

Beste N.N., wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaart. Tegen het eind van je contract mag je altijd contact met ons opnemen en dan bespreken we graag de scherpste tarieven met je. Mocht je geen contact opnemen, dan ontvang je het standaard verlengingsvoorstel van ons. Wat betreft de korting van Nuon Blijven Loont, dit mogen wij inderdaad alleen geven over het deel waar wij invloed op hebben, het kale leveringstarief. Wij mogen geen kortingen geven op belastingheffingen. Hopelijk biedt dit wat meer uitleg en mogen we je nog lang van energie voorzien! Groeten, Tyas

Nuon
9

goed

Geplaatst door uit schout 1 zuid scharwoude op

Nuon
10

niks te klagen alles goed op gelost

Geplaatst door uit zwaag op

Dank je wel voor het compliment. Groeten, Eugene