Nuon ervaringen

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Maar het kan altijd beter. Deelt u uw Nuon ervaringen met ons? We zijn blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons? Meld het via onderstaande knop 'Geef uw mening'. Bedankt.

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 7,8 voor klantvriendelijkheid
  • 7,5 voor klantenservice
  • 7,2 voor bereikbaarheid
  • 7,1 voor Nuon.nl
  • 79
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7,4

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 3242 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
6,5

Mijn probleem ligt bij korting voor trouwe klanten.
Nuon belooft trouwe klanten opbouwende korting voor elektraverbruik als ook gas wordt afgenomen, en dat moet dan met een nieuw contract, hier zit de grote onzin en ik begrijp dit ook niet.Ik ben al meer dan 40 jaar klant, incasso is automatisch dus trouwere klant kun je niet hebben, nee om de korting te krijgen moet je een nieuw contract afsluiten en dat verrek ik domweg. Waarom is dit ,je kunt de klanten waarvan jullie zeggen dat je ze wilt belonen deze korting gewoon tot opzegging toewijzen. Wat is het addertje onder het gras? Nuon hard roepen maar moeilijk doen, Jammer, ik betaal wel wat meer of kijk eens om me heen maar klantvriendelijk is dit niet.

Geplaatst door uit Heelsum op

Nuon
2,6

Krijg een mail met een link om de eindafrekening te bekijken,. Klik erop en login krijg ik de melding oeps pagina niet beschikbaar of bestaat niet meer. Waardeloos dus

Geplaatst door op

Nuon
1

Dit voelt misschien ongenuanceerd aan, maar ik ervaar een totaal gebrek aan klantvriendelijkheid. "wij begrijpen dat u een mail zou willen sturen, maar daar hebben wij lak aan!' het zogenoemde formulier dat gebruikt kan worden buiten uw contactmomenten is onvindbaar. bel maar, op uw eigen kosten, etc. Nu ben ik gedwongen te wachten met het doorgeven van informatie tot na mijn vakantie. Want ik ben niet van plan u te bellen uit het buitenland. Tig jaar een gewaardeerde klant, maar nu gereed om afscheid te nemen. Ik ben echt woedend. (en het is niet de eerste keer dat ik dit kenbaar aan u maak, wat mij sterkt in het gevoel dat ik u niets interesseer.

Geplaatst door uit Wijmenga op

Nuon
4,8

Goed bij Nuon: perfecte, snelle en duidelijke contractaanbieding.
Zeer slecht: kado sparen ( twee jaar gespaard om dan total-loss artikel te ontvangen)

Geplaatst door uit Oudesluis op

Nuon
8,4

Prima geholpen, wel jammer dat je telefonisch een ander en zelfs duurder aanbod krijgt dan dat je vervolgens de chat nog even raadpleegt. Dmv de chat een betere deal kunnen krijgen

Geplaatst door uit Anna Paulowna op

Nuon
9,3

Zojuist na jaren weer klant bij Nuon geworden. Het telefonisch door Valeria gedane voorstel zag er goed uit. Ik kreeg van haar het voorstel per mail bevestigd en kreeg desgevraagd de mogelijkheid de stukken nog nader te bestuderen. Na een dag belde zij terug en hebben we de aanvraag gedaan. Een pluim voor de goede info en klantvriendelijkheid van Valeria! Ik heb een hekel aan drammerige verkopers, maar zij hield aan op een sympathieke manier.

Geplaatst door uit Tricht op

Nuon
8,4

iedereen die je aan de telefoon krijgt, is en blijft vriendelijk, en is niet opdringerig.

Geplaatst door uit WINTERSWIJK HUPPEL op

Nuon
3

Ik heb me onlangs asngemeld als klant voor electra , er syond fuidelijk dat ik wanneer ik overstap dd boete door nuon zou worden betaald .

Ik krijg nu een eindafrekening bij mijn vorige energie lbedrijf .
Plus ern boete bedrag .

Nu weet ik niet of ik bij nuon ben aangemeld of niet en of nuon de boete gaat betalen ?

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
7,8

Heel tevreden vaste klant: wordt dat ook beloond?
Bij voorbaat dank, Gijs en Aty Dekker

Geplaatst door uit Barneveld op

Nuon
8

ben al sinds 1972 bij wat nu de Nuon is , alles prima maar waarom krijgen nieuwe klanten geld als ze zich aanmelden , en wij als zeer trouwe klant krijgen niets ???

Geplaatst door op