Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 67
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,9

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 5592 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
1

Ik heb nog nooit zo,n ongecontroleerd bedrijf mee gemaakt als de Nuon. Ik heb sterk de indruk dat de een niet weet wat de ander doet. Een voorbeeld je stuurt een mail daarna een mail terug in goede orde ontvangen. En daarna hoor of zie je niets meer. zo heb ik dit tweemaal gedaan twee brieven maar antwoord nooit niet. Dus voor mij werken ze allemaal langs elkaar heen. Mvr. C.Kroon doe is wat aan de organisatie in Uw bedrijf!!!!!!!!!!!

Geplaatst door uit Roelofarendsveen op

Nuon
8

het gaat goed met NUON

Geplaatst door op

Nuon
7,3

Geplaatst door uit Den Helder op

Nuon
6,7


Via mail kreeg ik een aanbieding als ik zou overstappen naar jullie. Enig idee hoe dit kan en hoe het zit. Ik ben namelijk al klant bij jullie namelijk. Vreemd dat je alleen bij oversluiten een aanbieding krijgt €250 per jaar. Welke mooie aanbieding heeft u nu voor mij zodat ik mogelijk ook klant blijf bij jullie vraag ik me af????

Ik wacht uw reactie even af.
Vr gr Wilbert Prins
Ahornstraat 15
2404 vp Alphen aan den Rijn
0631912871



Geplaatst door uit Alphen aan den Rijn op

Hallo Wilbert, het is niet goed gegaan dat we je niet herkend hebben als klant. Je berichtje begrijp ik daarom heel goed. Ik doe je graag een aanbod. Wil je mij via een e-mail laten weten of je gebruik wilt maken van een jaarcontract met vaste tarieven met direct 50% korting op je stroomtarief?

Groet, Pauline

Nuon
9

Ik ben zeer tevreden met NUON woon hier nu bijna 10 jaar en vind de site van NUON gewoon makkelijk ook het controleren van de standen is makkelijk en zie je direct of je nog goed zit met je voorschotten, in een woord geweldig en dit jaar krijg ik weer geld terug waar ik heel blij van word.

Geplaatst door uit Roermond op

Nuon
5,3

ja is leuk en maklijke

Geplaatst door uit ijselmonde op

Nuon
8

Wij als vaste klant zijn geschrokken van de verhoging van 22 euro in de maand.wij vinden dat wij een bonus verdienen.wij worden regelmatig gebeld om over te stappen.Is een langere looptijd ook voordeliger?
Gaarne bericht hier over Fam. H.Huging.

Geplaatst door uit Leeuwarden op

Nuon
9

Ik ben ook erg blij met jullie als klant.

Geplaatst door uit LELYSTAD op

Nuon
9

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
3,3

Stroom of gas van Nuon, is net zo als stroom of gas van wie dan ook. Daar merk ik thuis niets van.
Wel het overzicht in stroom- en gasverbruik. Dat is ook de band die ik met Nuon zou moeten hebben.
Deze service begon slecht, was nauwelijks te zien wat mijn verbruik was. De site haperde en deed het slechts incidenteel. Zo rond de zomer leek het allemaal wat beter. En de app op mijn telefoon gaf me de informatie, die ik graag zag; verbruik per dag of week of maand.
Nu heb ik recent mijn spouwmuren geïsoleerd, en wil ook graag per dag kijken hoe de verhouding tussen buitentemperatuur en gasverbruik is. Helaas... dit is op de app niet zichtbaar meer, en ook de site laat slechts het verbruik tot nu toe zien.
Meerdere keren contact met nuon heeft me, behalve een geresette telefoon, niks opgeleverd.
En omdat ik dat overzicht, die service, erg waardevol vind, ben ik vanaf 1 januari geen klant meer bij Nuon.
Natuurlijk laat ik me ook wel beïnvloeden door beloofde kortingen e.d. bij collega energie-aanbieders, maar het ontbreken van een goed werkende app, speelt minstens zo'n grote rol.
Dank voor uw aandacht.
met vriendelijke groet,
Rene Geervliet

Geplaatst door uit Ridderkerk op