Nuon ervaringen

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Maar het kan altijd beter. Deelt u uw Nuon ervaringen met ons? We zijn blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons? Meld het via onderstaande knop 'Geef uw mening'. Bedankt.

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 8,1 voor klantvriendelijkheid
  • 7,8 voor klantenservice
  • 7,4 voor bereikbaarheid
  • 7,3 voor Nuon.nl
  • 83
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7,6

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 2653 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
9,5

Ik ben nog nooit overgestapt naar een andere,
Maar ik moet jullie toch wel melden dat ik als trouwe klant het echt onaardig-naar-raar vindt
Dat nieuwe klanten verwelkomt worden met een kadobon van € 150,00 Euro.....mag ik jullie er op wijzen dat nuon BLIJ-TROUW blijft aan u als vaste klant mevrouw: waarom geven jullie mij-ons dan geen bon ed als blijk van waardering?
Ik wacht tot mijn contract afloopt en ga dan toch maar naar een andere maatschappij want dit vindt ik walgelijk

Geplaatst door uit Broek in Waterland op

Nuon
4,3

Onduidelijkheid over contract. Aan de deur andere tarieven dan in het contract. na diverse keren gebeld te hebben eigenlijk nog geen eenduidigheid ontvangen. Nu een ander voorstel gehad. Echter duurder uit. Graag oplossen.

Geplaatst door uit roosendaal op

Nuon
9,6

mooi gesprek ge hat via de chat als alles zo gaat als op de chat dan blijf ik nog heel lang bij nuon ben net klant geworden

Geplaatst door uit op

Nuon
5,8

Van de verbruiksinformatie op de site en in de app klopt helemaal niets.
B.v. ik heb van 17-07-2016 tot 15-01-2017 606 Kwh stroom verbruikt (uitgerekend adhv de meterstanden). Als verwacht totaal jaarverbruik wordt aangegeven 844 Kwh. Ander voorbeeld: volgens de meterstanden heb ik van 01-01-2017 tot 15-01-2017 102 m3 gas verbruik; volgens de staafdiagram in de app 139 m3. Daarbij wordt me aangeraden mijn voorschotbedrag te verlagen van EUR 96,00 naar EUR 65,00. Ik ben er zeker van dat dat ook niet kan kloppen uitgaande van mijn normale jaarverbruik.

Geplaatst door uit Dalfsen op

Nuon
9,6

Prima service, goed bereikbaar, geen kleine lettertjes die je voor de gek houden, duidelijke informatie en communicatie.

Geplaatst door uit Eindhoven op

Nuon
7,4

Goed gesprek.

Geplaatst door uit Geldermalsen op

Nuon
5

Weer een jaartje bij Nuon gebleven na een hoop gedoe... Maar dan probeer ik een probleempje opgelost te krijgen met Nuon Exclusief... valt niet mee. Ze bellen me maar niet terug... toch weer jammer...

Geplaatst door uit Arnhem op

Nuon
9

Al jaren klant bij NUON en geen klachten

Geplaatst door uit Bovenkarspel op

Hallo Henny, dank je wel dat je al jaren klant van Nuon bent. En dat je daar zo tevreden over bent. Fijn om te lezen. Een goed weekend, Pauline

Nuon
10

Mijn persoonlijke filmpje vond ik zo leuk heel duidelijk !!!!

Geplaatst door uit Vaassen op

Goedemiddag Semma, goed om te lezen dat je dit zo waardeert. Dank je wel. Met groeten, Pauline

Nuon
8

Ik ben al een behoorlijk aantal jaren bij Nuon en nog steeds tot volle tevredenheid. Een voorstel voor een contract wordt duidelijk uitgewerkt en er komen geen verborgen kosten te voorschijn op een later moment. Prima! Bij het bekijken van een voorstel van een andere leverancier kan ik dit niet altijd zeggen.

Geplaatst door uit Zevenaar op

Beste Walter, bedankt voor het delen van je review. Het doet ons goed om te lezen dat alles naar wens verloopt en dat er geen reden is om over te stappen :) Hopelijk mogen we je nog lang van energie voorzien. Ook bedankt voor het mooie cijfer!

Met vriendelijke groet,

Tyas