Nuon ervaringen

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Maar het kan altijd beter. Deelt u uw Nuon ervaringen met ons? We zijn blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons? Meld het via onderstaande knop 'Geef uw mening'. Bedankt.

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 7,9 voor klantvriendelijkheid
  • 7,6 voor klantenservice
  • 7,3 voor bereikbaarheid
  • 7,2 voor Nuon.nl
  • 80
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
7,5

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 2996 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
7,2

We zijn al bij de Nuon vanaf 1980!!!! Trouwe vaste klant dus. Deze keer veel moeten bellen (onkosten gemaakt) om de juiste info te krijgen. Geen aanbod voor gemaakte kosten. Minpunt dus!

Geplaatst door uit Apeldoorn op

Nuon
10

Had graag wat extra spaarpunten gehad daar ik nu alweer mn 10 jaar inga als vaste klant. Ik had graag een extra glazenset gewild die jullie hebben in de shop. Helaas werd er geen puntjes vrij gegeven bij afsluiten van contract voor weer 3 jaar!! Dit vind ik dan wel een beetje jammer, hoop dat als jullie dit lezen mij als nog kunnen vertellen waarom dat zo is dat jullie me niet even een bonus punten kunnen geven of iets.

Geplaatst door uit beverwijk op

Nuon
8,6

Ben verder zeer tevreden met mijn nuon loont

Geplaatst door uit Zutphen op

Nuon
1

Waar kan ik jullie mail adres vinden????? En nee ik wil niet Chatten ik wil gewoon een mailtje sturen met een vraag!!!!

Geplaatst door uit Naarden op

Goedemiddag, begrijp ik goed dat je dit graag standaard als contact mogelijkheid zou willen? als je ons een e-mail wilt sturen, kan dat door een bericht te sturen naar webcare@nuon.com. Groeten, Barry

Nuon
4,2

Beste Nuon, Ik ben nu al 3 maanden bezig om een antwoord te krijgen op een klacht en na meerdere telefoontjes en chat contacten met de klantenservice ben ik tot op heden nog steeds niet terug gebeld met een antwoord! Ik ben in november klant geworden maar ik heb het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen en dat voelt heel vervelend!

Geplaatst door uit Nijverdal op

Goedemiddag Sabine, dankjewel voor je review. We gaan er nogmaals achteraan, want dit duurt inderdaad te lang. Je krijgt zo snel mogelijk onze reactie per e-mail. Excuses. Fijne dag. Groeten, Barry

Nuon
7,2

Wij werden zeer vriendelijk geholpen alleen wij moesten wel twee keer bellen voor een beter deal.

Geplaatst door uit Afferden (Gld) op

Dat had in één keer goed moeten gebeuren, Dorien. Dat is wel weer jammer, maar wel fijn dat je bij ons blijft! Groeten, Barry

Nuon

Deze advertentie op mijn mail adres doet me pijn.
Jaren was ik bij NUON. Daarna twee maal vreemd
gegaan en alweer een hele tijd terug bij NUON.
Maar het heeft mij/ons geen reisgeld opgeleverd.
Nuon ik denk dat ik maar weer opstap.

Geplaatst door uit Terborg op

Oh dat zouden we jammer vinden. Als je wilt dat we voor je kijken of we een mooi nieuw aanbod voor je hebben, stuur ons dan even een e-mail naar webcare@nuon.com, Nelly. Dankjewel. Groeten, Barry

Nuon
8,8

Ik vind het jammer dat jullie met een anoniem nummer bellen. Bij deze telefoontjes neem ik namelijk niet op.

Geplaatst door uit Arnhem op

Goed dat je dat aangeeft, Martijn. Dankjewel. Groeten, Barry

Nuon
1

Ik zou het zéér prettig vinden als ik in de toekomst verschoond zou blijven van ONGEVRAAGD reclamedrukwerk van NUON Sales dat in mijn brievenbus wordt gedeponeerd met als oogmerk mij klant van NUON te laten worden! Ik wil die reclametroep niet en ik wens ook geen klant van NUON te worden! Zou dat wel zo zijn dan kan ik dat heel goed ZELF bepalen en actie ondernemen, daar heb ik die NUON Sales niet voor nodig! Kappen met die milieu-onvriendelijke- en papierverspillende acties!

Geplaatst door uit Norg op

Je kunt het beste de website www.postfilter.nl even raadplegen daarvoor. Bedankt. Groeten, Barry

Nuon
9

al 40 jaar klant wordt altijd goed gehopen

Geplaatst door uit culemborg op