Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6359 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
6

T.a.v. mw. Jeanette Ekkel, energieadviseur.
Op 19 maart 2019 werd ik, klant nr. 11406020, ongevraagd telefonisch benaderd door dhr. C. Gülbayir van organisatie
SayPol. In 't kort: hij heeft mij toen een overeenkomst
"aangesmeerd" die ik dezelfde dag binnen de wettige termijn van 14 dagen telefonisch heb geannuleerd en zekerheidshalve per e-mail d.d. 19-03-2019 aan SayPol heb bevestigd. De nieuwe leverancier zou worden RealGreen Energy, Amersfoort. Wat bleek: zowel SayPol als RealGreen zijn 'tussenpersonen', dus GEEN leveranciers van gas/stroom. Wilt u alstublieft zowel SayPol als RealGreen op het bovenstaande wijzen, indien één van beide u binnenkort mocht benaderen! Gewoon niet binnen laten!. Het zijn alle twee leugenachtige organisaties!!!!!!

Geplaatst door uit IJmuiden op

Nuon
6,7

Nee. Niet blij met Nuon. Na overstap de gespaarde korting kwijt. Terwijl vooraf meerdere keren door medewerker beloofd werd dat er NIETS zal veranderen.

Geplaatst door uit Uithoorn op

Nuon
3,3

Zeer ontevreden over overstap. Zolang je klant blijft bij Nuon is er niets aan de hand. Maar na mijn overstap naar andere leverancier bleef ik met vragen zitten over mijn hoge eindafrekening. 2 maal een mail gestuurd en proberen te bellen maar na 30 minuten wachten vind ik het ook wel welletjes. Nuon nam geen contact met me op. Hun geld is binnen dus ex klant lijkt niet meer belangrijk.

Geplaatst door uit Roosendaal op

Nuon
5

Op vrijdag 22 maart, bent u de gehele dag niet telefonisch bereikbaar!! Dus niet blij met Nuon! Ik zou graag in een persoonlijk gesprek mijn probleem toelichten maar dat is me tot op heden nog niet gelukt. Toch leven we in 2019

Geplaatst door uit Vught op

Nuon
2,7

mijn aanvankelijke blijdschap kreeg een aanzienlijke opdoffer toen ik bemerkte dat U telefonisch niet bereik
baar blijkt te zijn. ook een chatsessie mislukt

Geplaatst door uit Den Hedler op

Nuon
9

Geplaatst door uit Barneveld op

Nuon
1

Can't find the chat. Service is shit. Couldn't reach customer service on a workday. Set up payment plans twice, and they never work, and I got a letter with increased payments?? Never sign up with them again.

Geplaatst door uit Rotterdam op

Nuon
2,3

Het is erg lastig om via de mail met de algemene klanten service van Nuon via Mijn Nuon account contact te krijgen.
de beoordeling hieronder is gebaseerd op het feit dat ik me gek moet zoeken naar het email adres

Geplaatst door uit Rijnsburg op

Nuon
8,3

Geplaatst door uit Opheusden op

Nuon
9

Ja

Geplaatst door uit Julianastraat op