Opzeggen

Contract MKB

Bel ons: 020 89 202 13

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur

Laat eerst uw contract checken

Jammer dat u overweegt om uw energiecontract op te zeggen. Voordat u opzegt adviseren we u ons te bellen voor advies. Wij helpen u graag persoonlijk met uw overstap.
Samen met u bekijken we de opzegvoorwaarden, de resterende contractduur en de eventuele opzegvergoeding. Bekijkt u ook de checks op deze pagina?

 

Vragen? Bel de Ondernemersdesk

Bij onze Ondernemersdesk zitten zakelijk getrainde specialisten voor u klaar, die precies weten wat u als ondernemer nodig heeft. U kunt ons bereiken via
020 – 8920255 van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. 

Of kijk bij de veelgestelde vragen. Bij meer contactgegevens vindt u ook andere manieren om contact met ons op te nemen. 

Opzeggen bij overlijden

In geval van overlijden kunt u als nabestaande telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Wij vragen u naar:

  • het volledige adres van de overledene
  • het klantnummer
  • op welke naam het contract staat
Wilt u deze gegevens bij de hand houden? Vervolgens informeren wij u over de verdere afhandeling. Bel onze klantenservice op 020 89 20 255. Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op maandag tot en met vrijdag.

Checks voordat u overstapt

Vinkje

Is overstappen voordelig?

Heeft u een aanbieding gehad van een andere energieleverancier? Let dan goed op of deze aanbieding echt voordeliger is dan uw energiecontract bij Nuon. Let bijvoorbeeld op de volgende punten:

Vinkje

Is het voordeel gebaseerd op een gemiddeld verbruik?

Uw daadwerkelijke voordeel kan dan heel anders uitpakken. Uw verbruik is immers anders dan het gemiddelde.

Vinkje

Zijn er verborgen kosten?

Is de prijs inclusief btw, overheidsheffingen, regiotoeslag voor gas, transportkosten en vaste leveringskosten? Weet u precies wat u per maand gaat betalen?

Vinkje

Hoe lang profiteert u van de speciale prijs?

Soms moet u na een aantal maanden (veel) meer gaan betalen dan de introductieprijs.

Vinkje

Vaste of variabele prijs?

Een variabel tarief kan meerdere keren per jaar worden aangepast, met alle verrassingen van dien.

Vinkje

Heeft u te maken met een opzegvergoeding?

De eventuele opzegvergoeding voor uw huidige contract kan een overstap ook minder voordelig maken.

Meestgestelde vragen over opzeggen

  • Gaat uw bedrijf verhuizen?

    Als uw bedrijf gaat verhuizen hoeft u uw energiecontract niet op te zeggen. Wij zorgen er voor dat uw stroom en/of gas gewoon met u mee verhuizen. Geef uw verhuizing aan Nuon door

  • Hoe weet ik of mijn contract nog bij mij past?

    Twijfelt u of uw huidige energiecontract nog bij u past? Laat ons uw contract checken. Dan weet u direct of u nog goed zit. ContractCheck

  • Kan ik op een andere manier opzeggen?

    Het is mogelijk uw opzegging schriftelijk aan ons door te geven. Wilt u bij uw opzegging uw naam en klantnummer vermelden? Ons postadres is:
    Nuon Klantenservice, Postbus 40021, 6803 HA Arnhem

  • Wanneer loopt mijn contract af?

    Benieuwd wanneer uw contract afloopt? U vindt uw huidige contract in Mijn Nuon.