energietarieven zakelijk

Vergoeding van uw opzegboete. Zo werkt het.

Fijn dat u gaat ondernemen met de energie van Nuon. Als u klant wordt bij ons, kan uw vorige energieleverancier een boete in rekening brengen. Vaak spreken we met u af dat we deze boete overnemen. Hier leest u hoe dat werkt.

Krijgt u de vergoeding?

Daar zijn natuurlijk wel een aantal spelregels aan verbonden. Zo nemen we de boete niet over, als u al een paar keer gewisseld bent. Of als u tijdens uw contractperiode alweer bij ons vertrekt. Klinkt logisch, maar is toch goed om te weten.

We hebben alle regels voor een vergoeding in de voorwaarden op een rij gezet. Maar even bellen met de mensen van onze Ondernemersdesk kan natuurlijk ook. Zij zorgen dat u precies weet waar u op mag rekenen.

Zo werkt het aanvragen van de vergoeding

  • U ontvangt de brief met de opzegboete van uw oude leverancier.
  • U vraagt de vergoeding binnen zes weken bij ons aan via Mijn Nuon.

Naar Mijn Nuon

U kunt altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Bel ons gerust op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur op 020 89 20 255. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook altijd. Wij zijn er voor u.

Geen Mijn Nuon?

Meld u aan voor Mijn Nuon of:

  1. Vul de PDF Aanvraagformulier vergoeding overstapboete* in.
  2. Verstuur het ingevulde en ondertekende formulier + de kopie van uw factuur per post.

* Gebruik voor het downloaden Acrobat Reader versie 7.0 of hoger

Stel, u krijgt geen vergoeding

Dat is jammer. We zorgen dat u binnen vijf werkdagen weet waar u aan toe bent.

Stel, u krijgt wel een vergoeding.

We zorgen dat het bedrag binnen zes weken na de betaling van uw eerste termijnbedrag op uw rekening staat. Betaal de boete alstublieft eerst alvast zelf. Zo voorkomt u onnodige extra kosten.

Interessant artikel?