Termijnbedrag pas gewijzigd?

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen?

In een aantal gevallen kunt u uw termijnbedrag niet aanpassen. U krijgt bijvoorbeeld binnenkort uw jaarafrekening. U bent sinds kort klant van Nuon of u bent pas verhuisd. Uw termijnbedrag verlagen is ook niet mogelijk als u dit onlangs nog gedaan heeft. Of als nog niet al uw rekeningen zijn betaald.

Heeft u uw termijnbedrag onlangs aangepast?

Het kan zijn dat deze wijziging minder dan drie maanden geleden is. Na drie maanden kunt u opnieuw proberen om uw termijnbedrag te wijzigen.

Zijn nog niet al uw rekeningen betaald?

U kunt uw termijnbedrag niet verlagen. Betaalt u svp eerst uw openstaande rekeningen. Daarna kan u uw termijnbedrag verlagen.

Bent u net klant van ons, of bent u onlangs verhuisd?

Dan zijn uw meterstanden nog niet bij ons bekend. Verlagen van uw termijnbedrag is daarom nog niet mogelijk. Het risico dat u moet bijbetalen bij uw jaarafrekening is dan te groot.

Geldt dit niet voor u en lukt het u niet om uw termijnbedrag aan te passen?

Belt u dan op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur onze klantenservice via 0900 0808. Zorgt u ervoor dat u uw meterstanden bij de hand heeft.

Is uw vraag niet beantwoord?