Maak een zorgeloze start na uw verhuizing

Gefeliciteerd met uw nieuwe start. Verhuizen is een drukke tijd. Nog even alles op een rij over de verhuizing van uw energie. Dan weet u zeker dat uw verhuizing goed is geregeld.

Heeft u uw meterstanden al doorgegeven?

We hebben de meterstanden van uw oude huis nodig om de eindafrekening te maken. En de meterstanden van uw nieuwe huis om aan het eind van uw contractjaar de jaarafrekening op te stellen.

U heeft bij het doorgeven van uw verhuizing een opnamenummer van ons gekregen. Dat heeft u nodig als u uw meterstanden doorgeeft.

Heeft u een slimme meter ? Dan hoeft u uw standen niet door te geven. Wij ontvangen ze via uw netbeheerder.

Geef uw meterstanden door

Vergeet uw oude adres niet af te melden

U heeft bij de verhuizing doorgeven aangegeven dat u tijdelijk in uw oude én uw nieuwe huis energie nodig had. Bijvoorbeeld omdat u eerst ging klussen. Is de datum van de sleuteloverdracht van uw oude huis inmiddels bekend wilt u dit dan aan ons doorgeven? Als u het oude adres afmeldt, zorgen wij ervoor dat u de meterstanden kunt doorgeven en de eindafrekening van ons ontvangt.

Uw oude adres afmelden

Is uw verhuizing al verwerkt?

Benieuwd naar de status van uw doorgegeven verhuizing? Volg deze online in Mijn Nuon.

Wat mag u van ons verwachten?

  • Bevestiging van uw aanvraag, binnen 24 uur per e-mail.
  • Bevestiging van uw verhuizing, binnen 2 weken week per e-mail of post.
  • Eindafrekening, binnen 4 weken nadat u uw meterstanden heeft doorgegeven.

Liever een ander termijnbedrag? Dat kan.

U regelt dat gemakkelijk online. We hebben wel wat tijd nodig om uw verhuizing te verwerken. Twee weken nadat wij zijn gestart met het leveren van energie in uw nieuwe woning, wijzigt u uw termijnbedrag eenvoudig in Mijn Nuon.

Termijnbedrag wijzigen

Check na een half jaar of u nog goed zit

Een halfjaar na uw verhuizing is het slim om te checken of uw termijnbedrag nog klopt met uw verbruik. Zodat u aan het eind van het jaar niet verrast wordt door uw jaarafrekening.

Dit gaat heel makkelijk met de TermijnbedragManager. U vult uw meterstanden in en u ziet het termijnbedrag dat past bij uw energieverbruik. Dit is ons advies. Als u wilt, past u meteen uw termijnbedrag aan.

Nieuwe klant?

Welkom. Wij zorgen ervoor dat u zich snel thuisvoelt.

Interessant artikel?