Hoi, dit is Nina. Je persoonlijke energiecoach

Mogen we je voorstellen aan Nina van Nuon. Onze nieuwe digitale persoonlijke energiecoach. Binnenkort gaat zij van start om jou te helpen om meer uit je energie te halen. Zo geeft ze niet alleen inzicht in je verbruik, maar ook tips en leuke uitdagingen om je doelen te behalen. Of je nou duurzamer en gezonder wilt leven of juist geld wilt besparen.

Altijd inzicht in je energie

Wat vind jíj belangrijk? Chatbot Nina zet jou centraal, niet je stopcontact. Nina zorgt ervoor – net als een echte coach – dat je je doelen behaalt. Je krijgt:

  • Inzicht in je energieverbruik
  • Advies over je termijnbedrag
  • Op maat hulp bij het halen van je doelen
  • Direct inzicht in het effect van je acties
  • 24/7 antwoord op je vragen

Ik vind dat je op een ongedwongen manier tips krijgt over het besparen

Testgebruiker

Nina zet jou centraal

Nina helpt jou om meer uit je energie te halen. Samen met haar stel jij doelen op. Zo weet zij wat jíj belangrijk vindt. Aan de hand van je doel krijg je van Nina uitdagingen en handige weetjes. Of je nu duurzamer, gezonder of prijsbewuster wilt leven. Nina zet jou centraal, niet je stopcontact.

lifestyle_green.png lifestyle_budget.png lifestyle_active.png

Met jouw hulp wordt Nina steeds slimmer

Nina is een chatbot. Dat betekent dat ze misschien nog niet op alles het antwoord weet. Of dat ze je een tip geeft die je al kent. Maar gelukkig leert zij snel. Van elk gesprek dat jij met haar hebt, wordt zij een beetje slimmer. En komt Nina er een keer niet uit? Dan roept ze de hulp in van collega’s. Zo ben je altijd verzekerd van een antwoord.

Klanten van Nuon hebben voorrang

Als klant van Nuon kun jij als eerste ontdekken hoe Nina jou kan helpen om meer uit je energie te halen. Snel, gemakkelijk en digitaal. Wil je een berichtje ontvangen als Nina live staat? Laat dan je contactgegevens achter.

Leuk, ik doe mee!

Kunnen we je verder helpen?

Heb je nog vragen? Stel ze dan rechtsboven aan Nina. Kun je gelijk ervaren hoe ze werkt. En weet ze het antwoord niet, dan roept ze de hulp in van een collega (op werkdagen tussen 8.00-22.00 uur). Zo ben jij verzekerd van een antwoord. 

Interessant artikel?