Inloggen of uitloggen lukt niet

Vervelend als het niet meteen lukt. Natuurlijk helpen we graag met aanmelden, inloggen of uitloggen Mijn Nuon.

Geen activatiemail ontvangen

Na uw aanmelding ontvangt u een activatiemail. Zo weten we zeker dat het uw Mijn Nuon aanvraag is. Heeft u deze mail niet ontvangen:

  • Soms belandt deze e-mail in uw spam box. Wilt u daar kijken?
  • Het kan helpen om noreply@nuon.com toe te voegen aan uw e-mail contactpersonen.
  • Gebruikt u een ander e-mailprogramma of app dan die van uw e-mailprovider? Kijkt u dan eens in hete-mailprogramma van uw eigen e-mailprovider. Heeft bijvoorbeeld een mailadres van kpn, kijkt dan op de website: webmail.kpnmail.nl.

Inloggen lukt niet

  • Als inloggen niet lukt, wis dan uw cookies en de internet geschiedenis
    Omdat dit bij elke browser anders gaat, adviseren we u de juiste werkwijze op te zoeken via Google.
  • Sluit daarna alle openstaande internetpagina’s.
  • Open een nieuwe internetpagina en probeer opnieuw in te loggen. 

Uitloggen

Bovenaan rechts op de pagina ziet u een linkje: Inloggen. Zodra u in Mijn Nuon bent ingelogd, verandert dit linkje in uw naam. Als u op uw naam klikt, verschijnt daaronder een submenuutje met twee mogelijkheden:

  • Inloggegevens aanpassen
  • Uitloggen 

Storing Mijn Nuon

We informeren u via de pagina: Storing.  


Aanmelden Mijn Nuon

Meld u aan voor Mijn Nuon

Altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens. Eenvoudig uw wijzigingen doorvoeren.

Interessant artikel?