Inloggen of uitloggen lukt niet

Wij helpen u graag verder als u uw wachtwoord of inlognaam vergeten bent, of uw wachtwoord wilt wijzigen. En geven aan hoe u kunt uitloggen.

Inloggen Mijn Nuon lukt niet

Kunt u niet inloggen in Mijn Nuon? Kijk of dit helpt:

  • Weet u het wachtwoord niet meer? U kunt uw wachtwoord wijzigen.
    Via Wachtwoord vergeten vraagt u snel een nieuw wachtwoord aan.
  • Of bent uw de gebruikersnaam vergeten?
    Maak eenvoudig een nieuw account aan. Met uw klantnummer heeft u zo weer toegang.
  • Bent u zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord vergeten?
    Meld u dan opnieuw aan. Met uw klantnummer heeft u zo weer toegang.
  • Heeft u zich geregistreerd en geen e-mail ontvangen?
    Misschien is de e-mail in uw spam terechtgekomen? Of u heeft zich vergist bij het invullen van uw e-mailadres. Neem in dat geval contact met ons op.

Uitloggen Mijn Nuon gaat zo

Bovenaan rechts op de pagina ziet u een linkje: Inloggen. Zodra u in Mijn Nuon bent ingelogd, verandert dit linkje in uw naam. Als u op uw naam klikt, verschijnt daaronder een submenuutje met twee mogelijkheden:

  • Inloggegevens aanpassen
  • Uitloggen

Meld u aan voor Mijn Nuon

Altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens. Eenvoudig uw wijzigingen doorvoeren.

Interessant artikel?