Inloggen of uitloggen lukt niet

Natuurlijk niet fijn als inloggen of aanmelden niet meteen goed gaat. Hieronder vindt u enkele oplossingen. Ook leggen we uit hoe uitloggen gaat. We helpen u graag verder.

We vernieuwen de toegang tot Mijn Nuon

Wij vinden privacy en beveiliging van uw gegevens erg belangrijk. Daarom bouwen we nieuwe techniek om aan te melden en in te loggen We zijn hier nog druk mee bezig, maar wat al af is, bieden we natuurlijk al aan.

Ondertussen gaan we door en leveren u zo spoedig mogelijk de nu nog ontbrekende functionaliteiten op. Daarvoor vragen we nog even u geduld.

Wachtwoord wijzigen is tijdelijk niet mogelijk

Omdat we nu nog een aantal verbeteringen ter beveiliging van uw gegevens gaan doorvoeren is het tijdelijk niet mogelijk uw wachtwoord te wijzigen via Mijn Nuon. Maar als u kiest voor 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina komt u er ook.

Heeft u geen activatiemail ontvangen?

Na uw aanmelding ontvangt u een activatiemail. Zo weten we zeker dat het uw Mijn Nuon aanvraag is. Soms belandt deze e-mail in uw spam box. Wilt u daar kijken?

Geen toegang tot Mijn Nuon?

Als inloggen niet lukt, wis dan uw cookies en de geschiedenis. Omdat dit bij elke browser anders gaat, adviseren we u de juiste werkwijze op te zoeken via Google. Als u daarna alle vensters sluit en een nieuw venster opent kunt u opnieuw proberen in te loggen.

Vanuit een e-mail zonder in te loggen direct naar Mijn Nuon gaan is niet meer mogelijk

Het is niet meer mogelijk om vanuit een e-mail zonder inloggen direct naar de juiste Mijn Nuon-pagina te gaan, via een zogenaamde 'token-link'. Natuurlijk kunt u nog steeds gewoon bij uw Mijn Nuon-gegevens. Wel is het nodig eerst in te loggen.

Uitloggen Mijn Nuon gaat zo

Bovenaan rechts op de pagina ziet u een linkje: Inloggen. Zodra u in Mijn Nuon bent ingelogd, verandert dit linkje in uw naam. Als u op uw naam klikt, verschijnt daaronder een submenuutje met twee mogelijkheden:

  • Inloggegevens aanpassen
  • Uitloggen

Storing Mijn Nuon

Inloggen en aanmelden worden vernieuwd, en Mijn Verbruik werkt op dit moment niet zoals zou moeten. Helaas duren deze verbeteringen langer dan wij zouden willen.
Daarom houden we u op de hoogte via onze storingen pagina. Dan weet u in ieder geval waar u aan toe bent.


Aanmelden Mijn Nuon

Meld u aan voor Mijn Nuon

Altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens. Eenvoudig uw wijzigingen doorvoeren.

Interessant artikel?