Wat doen wij met uw slimme-meterstanden?

Natuurlijk begrijpen we dat u eerst wilt weten wat wij met uw slimme-meterstanden doen. We leggen het uit.

Steeds gerichter advies op basis van verbruik

Als u akkoord gaat, geeft u ons toestemming iedere dag de meterstanden van uw slimme meter op te halen: ieder kwartier de stroomstanden en/of elk uur de gas- of warmtestanden. Deze standen worden automatisch weergegeven in Mijn Verbruik. U hoeft hier niets voor te doen.

Dit betekent dat u een zeer actueel inzicht krijgt in uw energieverbruik. In Mijn Verbruiken in de Mijn Nuon App heeft u inzicht in uw verbruik. U vergelijkt uw verbruik met vorige week of vorig jaar. Of met dat van vergelijkbare huishoudens. Met dit inzicht kunt u gericht besparen.

Wij gebruiken de meterstanden voor het uitvoeren van onze leveringsovereenkomst en voor advies-, analyse-, benchmarking- en marketingdoeleinden. Zo kunnen wij u steeds meer op maat adviseren. Uiteraard gaan wij voorzichtig om met uw gegevens. In ons Privacy Statement staat dit uitvoerig beschreven.

Stopzetten kan natuurlijk altijd. U hoeft alleen maar 'nee' aan te geven. Wij halen uw standen dan weer 2-maandelijks op.

Alles over de slimme meter

Voer uw Nuon meterstanden in

Meld u aan voor Mijn Nuon

Altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens. Eenvoudig uw wijzigingen doorvoeren.

Interessant artikel?