Geeft u ons toestemming dagelijks uw meterstanden uit te lezen voor de Termijnbedrag Manager, dan is zelf invullen van uw meterstanden niet meer nodig. Wel zo makkelijk. Omdat het om persoonlijke gegevens gaat, vragen wij uiteraard eerst om toestemming. U ziet het vanzelf in het termijnbedrag-advies. En natuurlijk vertellen we u hoe wij met uw verbruiksgegevens omgaan. Zo weet u precies dat uw gegevens veilig zijn bij ons.
Heeft u uw (slimme) meterstanden genoteerd, log in en ga aan de slag:
We leggen uit hoe uw termijnbedrag tot stand komt en waarom u altijd hetzelfde bedrag ziet op uw termijnfactuur.
Heeft u Mijn Nuon? Dan ontvangt u automatisch een aantal keer per jaar een seintje van ons. Wij sturen u een e-mail om te checken of uw termijnbedrag nog past bij uw energieverbruik. Zo weet u steeds of u nog goed zit met uw termijnbedrag.
Natuurlijk kunt u ook regelmatig zelf kijken op uw termijnbedrag nog past bij uw verbruik, gewoon met ons termijnbedrag-advies.
Zo voorkomen we samen verrassingen op uw jaarafrekening.
Met behulp van uw (slimme) meterstanden geven we u ook graag inzicht in uw energieverbruik, met Mijn Verbruik in Mijn Nuon. Want meer inzicht leidt tot energie besparen. En met Mijn Verbruik wordt besparen pas echt leuk. U ziet de resultaten van uw besparingen terug in het overzicht van Mijn Verbruik.
Net als bij het termijnbedrag-advies is het ook makkelijk als wij voor Mijn Verbruik de standen voor u uitlezen. Zelf invullen is dan niet meer nodig. Wel zo makkelijk. Omdat het om persoonlijke gegevens gaat, vragen wij uiteraard eerst om toestemming.
Uw termijnbedrag, samen zorgen we ervoor dat het goed bij u past.
Lees verderDe energierekening betalen? Bij ons kiest u zelf hoe en wanneer. Beloofd.
Lees verderZo is uw termijnbedrag opgebouwd
Lees verder