Onze overstapboete: zo zit het

Wilt u uw contract met ons opzeggen voordat het afloopt? Dan lopen wij inkomsten mis. Want uw contract eindigt eerder dan de looptijd die we samen hadden afgesproken. Daar willen we graag een vergoeding voor.

De hoogte van de boete verschilt

Heeft u een contract voor onbepaalde tijd? Of heeft u een contract voor bepaalde tijd en loopt dit bijna af? Dan kost opzeggen uiteraard niets.

In andere gevallen hangt de hoogte van de boete af van de looptijd van uw contract. Zegt u meerdere producten op, dan berekenen we een boete per product.

Resterende looptijd Hoogte overstapboete per product stroom of gas (incl. btw)
0 – 1,5 jaar € 50,-
1,5 – 2 jaar € 75,-
2 – 2,5 jaar € 100,-
2,5 jaar en langer € 125,-

Bekijk uw contract

Bent u een zakelijke klant? Dan gelden er andere afspraken

Heeft u een zakelijk contract bij ons? Dan vertellen wij u hier alles over de opzegboete bij het opzeggen van uw contract.

Klant geworden? Vaak vergoeden wij de overstapboete van uw vorige leverancier.

Fijn dat u naar ons bent overstapt. Lees hier hoe u de vergoeding aanvraagt.

Overstappen? Check of dat écht voordelig is

Wilt u overstappen naar een andere energieleverancier? Bel 088 363 79 90. Wij helpen u graag om een goede keuze te maken.

Bel 088 363 79 90 voordat u overstapt

We zitten voor u klaar op werkdagen van 8.00 - 18.00 uur.

We helpen u graag meteen via chat

Kunnen we u overhalen om bij ons te blijven? Samen komen we vast tot een oplossing. We zijn er voor u op werkdagen van 8:00 - 22:00 uur.

Interessant artikel?