• Contact

    Populaire onderwerpen, Mijn Vattenfall, of stel je vraag aan Nina, onze chatbot

Kies voor de zekerheid van energie met een vaste prijs

Zo weet je waar je aan toe bent tijdens de looptijd van je contract. Ook tijdens de koudste maanden van het jaar. Sluit nu je contract af in Mijn Vattenfall.

Bekijk je aanbod

Je zoekt contact met Vattenfall. Wist je dat je veel zelf regelt in Mijn Vattenfall of in de Energie-app? Ook vind je snel antwoord op je vraag via Nina, onze chatbot.

Kom je er toch niet uit, zoek dan contact met onze klantenservice.

Stel je vraag via e-mail

Stuur een e-mail naar vattenfall@vattenfall.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Sneller antwoord nodig? Neem dan contact met ons op via WhatsApp.

Regel het zelf

Je regelt makkelijk zelf je energiezaken via Mijn Vattenfall of in de Energie-app. Op een moment dat jou het beste uitkomt.

Log in of meld je aan

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons op deze manieren bereiken:

Bel met ons als je dat liever doet

Voor consumenten

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 - 15:00 uur

Neem contact met onze klantenservice op het Vattenfall telefoonnummer: 0900 0808 (gebruikelijke belkosten). Bel je vanuit het buitenland? Dan bereik je ons via +31 26 845 02 71

Voor ondernemers

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 - 15:00 uur

Neem contact met onze klantenservice op het Vattenfall telefoonnummer: 020 892 02 55 (gebruikelijke belkosten). Bel je vanuit het buitenland? Dan bereik je ons via +31 20 892 02 55

Als je een vraag hebt over je cv-ketel, isolatie, ventilatie
Als je een vraag hebt over zonnepanelen

Het antwoord op veelgestelde vragen vind je op onze pagina Zonnepanelen. Heb je een andere vraag over (de aankoop van) zonnepanelen? Stuur een e-mail naar zon@feenstra.com. Wij nemen meestal binnen 3 werkdagen contact met je op.

Heb je een vraag over je contract voor zonnepanelen huren, stuur een e-mail aan zonhuur@vattenfall.nl. Wij nemen meestal binnen 3 werkdagen contact met je op. Wil je op een andere manier met de Zonhuur-afdeling contact opnemen? Op je contract- en monitoringsberichten vind je ons rechtstreekse telefoonnummer.

Nepmail ontvangen? Of vertrouw je de website niet?

Zo weet je zeker dat het om een Vattenfall-mail of Vattenfall-website gaat

Veilig met ons e-mailen

Helaas zijn er soms nepmails in omloop. Twijfel je of een e-mail wel echt van ons komt? Lees dan verder op:
Zo herken je mails van Vattenfall

Veilige websites:

Onze gegevens

Adres Vattenfall, IBAN en btw-nummer
Postadres:

Vattenfall Klantenservice
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

IBAN:

IBAN NL54 INGB 0000 0005 03
ten name van Vattenfall Klantenservice
BIC: INGBNL2A.

Btw-nummer:

NL8078.06.857.B01

Publieksvoorlichting en overige gegevens
  • Vattenfall publieksvoorlichting
    Postbus 41920
    1009 DC Amsterdam

Vattenfall N.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, nummer 33292246. Statutair gevestigd: Hoekenrode 8 1102 BR Amsterdam

  • Btw-identificatienummer: NL8078.06.857.B01

Vattenfall N.V. is houdermaatschappij van de Vattenfall-groep. Hieronder vallen Vattenfall Sales Nederland N.V., Vattenfall Klantenservice N.V. en Vattenfall Warmte N.V.

Toezichthouder in de energiesector is de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

Vattenfall is aangesloten bij Energie-Nederland Vereniging van Energiebedrijven in Nederland. Deze brancheorganisatie draagt namens de energiebranche bij aan een toekomstgericht energiebeleid.

Altijd goed geholpen garantie

Een uitstekende service, daar doen we elke dag ons best voor. Met onze online tools regel je 24/7 al je energiezaken zonder moeite. En voor zaken waar je zelf niet uitkomt, zijn we goed bereikbaar. Onze mensen hebben een oplossing voor iedere energievraag. We kijken verder, zodat je altijd in één keer geholpen wordt.

Zo helpen we je