We luisteren ook als u Nuon klachten heeft

We luisteren ook als u klachten heeft

Natuurlijk helpen wij u altijd zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Juist ook dán luisteren we naar u. Laat u het ons weten? Dan lossen we het samen op.

We helpen u graag meteen via chat

Vervelend dat wij u niet naar tevredenheid hebben geholpen. Wilt u ons laten weten wat wij voor u kunnen doen? Samen komen we vast tot een oplossing.

We zijn er op werkdagen van 8.00 - 22.00 uur.

Uw klacht nog niet naar tevredenheid opgelost? Stuur uw klacht naar ons management.

We willen graag dat u meer dan tevreden bent over ons. Daarom doen we er alles aan om uw klacht op te lossen. Maar soms is dat toch niet genoeg. Wilt u het ons laten weten? Want alleen met uw hulp kunnen wij onszelf verbeteren. Beschrijf uw klacht en stuurt u uw brief aan ons managementteam Klantenservice. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw brief, nemen wij contact met u op. Dan komen we vast alsnog tot een goede oplossing.

Management Nuon Klantenservice Klachtbehandeling
PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

Komen we er toch niet uit, dan kunt u De Geschillencommissie inschakelen voor verdere behandeling van uw klacht.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Interessant artikel?