We luisteren ook als u Nuon klachten heeft

We luisteren ook als u klachten heeft

Natuurlijk helpen wij u altijd zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Juist ook dán luisteren we naar u. Laat u het ons weten? Dan lossen we het samen op.

Blijf er niet mee zitten, maar meld uw klacht

Wij horen graag van u wat er is misgegaan en wat u van ons verwacht. Alleen als u het ons vertelt, kunnen wij van onze fouten leren. En het voortaan anders doen.

Wilt u uw Nuon klachten melden via ons e-mailformulier?

Zo behandelen we klachten

We gaan uw klacht uiteraard snel en goed oplossen. We doen ons best u binnen 5 werkdagen een reactie te geven. En binnen 10 werkdagen de klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Uw klacht nog niet naar tevredenheid opgelost? Stuur uw klacht naar ons management.

We willen graag dat u meer dan tevreden bent over ons. Daarom doen we er alles aan om uw klacht op te lossen. Maar soms is dat toch niet genoeg. Wilt u het ons laten weten? Want alleen met uw hulp kunnen wij onszelf verbeteren. Beschrijf uw klacht en stuurt u uw brief aan ons managementteam Klantenservice. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw brief, nemen wij contact met u op. Dan komen we vast alsnog tot een goede oplossing.

Management Nuon Klantenservice Klachtbehandeling
PAC 1RA1261
Postbus 41920
1009 DC Amsterdam

Komen we er toch niet uit, dan kunt u De Geschillencommissie inschakelen voor verdere behandeling van uw klacht.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Interessant artikel?