Hier zoeken onze klanten ook naar:

IBAN wijzigen, opnamenummer, vacatures, e-mailadres, EAN code

Nuon e-mailadres (e-mailadres, email, mailadres, email adres, emailadres)

We begrijpen dat het soms handig is even een mail te sturen. Maar we weten ook dat u het liefst meteen en in een keer goed geholpen wilt worden. Daarom doen we het anders, met chat. Dan krijgt u snel het juiste antwoord. En heeft u na sluitingstijd of in het weekend een vraag? Dan ziet u op onze contactpagina ons vertrouwde e-mailformulier. Zo zijn we er altijd.

Uw IBAN wijzigen, rekeningnummer wijzigen

Natuurlijk kunt u zelf uw IBAN wijzigen. Dit regelt u makkelijk in Mijn Nuon: Betaalgegevens wijzigen.

Opzegvergoeding, opzegboete, overstap boete. Wij noemen dit overstapboete.

Bent u overgestapt maar was uw contract nog niet afgelopen? Dan kan er een overstapboete volgen. Lees verder: Naar ons overgestapt: vergoeding overstapboete vorige leverancier. Gaat u ons verlaten: bekijk onze overstapboete

De overstapkorting is een vergoeding van overstapboete

Fijn dat u naar ons bent overgestapt. Heeft u een overstapboete gekregen? Bekijk hoe u de vergoeding overstapboete vorige leverancier aanvraagt.

Wanneer ontvangt u de jaarafrekening? Ook te vinden als: jaar afrekening, jaarrekening, jaarnota, jaaroverzicht, eindrekening

U ontvangt uw jaarafrekening elk jaar in dezelfde periode. In Mijn Nuon ziet u precies wanneer u uw jaarafrekening kunt verwachten. En uw vorige jaarafrekening bewaren we daar ook voor u. Meer over de jaarafrekening.

Adreswijziging doorgeven (adres wijziging)

Een adreswijziging geeft u eenvoudig online aan ons door. Wij verhuizen uw energie dan naar uw nieuwe adres. Verhuizing doorgeven

Nuon Exclusief: kado, actie, cadeau, geschenken, mijn punten, prijsvraag, punten, puntenwinkel, puzzel, spaarpunten

Wij geloven niet in veranderingen voor even. Wel in oplossingen die ’t verschil maken voor onze vaste klanten. Speciaal voor u: Nuon Exclusief. Omdat wij heel blij zijn met u.

Hier vindt u het telefoon nummer klantenservice, telefoon nummer nuon

We helpen u graag via Mijn Nuon, chat, social media, telefoon of per e-mail.
Chat met ons op werkdagen van 8.00-22.00 uur, of bel ons van 8.00-18.00 uur.

Doorgeven meterstanden

Als het tijd is om de meterstanden voor uw jaarafrekening door te geven, krijgt u vanzelf bericht van ons. Ook als u verhuist, of bent overgestapt. Heeft u een slimme meter, dan krijgen wij de standen via uw netbeheerder. Lees meer over: Meterstanden doorgeven

Naam wijzigen

We begrijpen dat het simpel lijkt uw naam te laten wijzigen. Maar omdat het een contract en persoonlijke gegevens betreft, gaan we hier voorzichtig mee om. Daarom regelen we een naamswijziging altijd persoonlijk. Wilt u contact opnemen?

Termijn bedrag wijzigen, maandbedrag aanpassen

Het termijnbedrag is een voorschot op het energieverbruik voor het komende jaar. Wij stellen een termijnbedrag voor. Natuurlijk kunt u zelf uw termijnbedrag aanpassen. Als het jaar om is verrekenen we de termijnbedragen met wat u werkelijk aan stroom en gas verbruikte. Dan ontvangt u onze jaarafrekening. Meer over: Termijnbedrag

Alles over de cv ketel bijvullen

Uw cv-ketel bijvullen is echt niet moeilijk. Volgt u deze stappen dan lukt het vast: cv-ketel bijvullen

Het opname nummer voor het doorgeven van uw meterstanden

Als wij u vragen uw meterstanden aan ons door te geven, staat daar ook het opnamenummer in vermeld. Dit nummer heeft u nodig bij het doorgeven van uw standen. Want zo weten wij van wie deze standen zijn. Meterstanden doorgeven

EAN, EAN-code bij nieuwbouw

De EAN-code is het identificatienummer van uw energieaansluiting Deze code is uniek en bestaat uit 18 cijfers. Uw EAN-code zorgt ervoor dat bij onderlinge communicatie tussen ons en uw netbeheerder, we het altijd over dezelfde, unieke aansluiting hebben. Uw netbeheerder wijst een EAN-code toe aan een aansluiting. Als u verhuist of overstapt krijgt u automatisch een nieuwe EAN-code toegewezen. Ook bij nieuwbouw wijst uw netbeheerder een EAN-code toe.

U vindt uw EAN code:
- via EAN codeboek
- op uw jaarafrekening
- op het verbruikskostenoverzicht van uw slimme meter

Termijnbedragadvies, Termijnmanager, Termijnbedragmanager

Liever geen verrassingen op uw jaarafrekening? Ons termijnbedrag-advies in Mijn Nuon helpt u daarbij. Lees er meer over, of ga direct naar termijnbedrag-advies in Mijn Nuon. En heeft u Mijn Nuon dan krijgt u van ons een aantal keer per jaar een seintje. Een e-mail waarin we checken of uw termijnbedrag nog past bij uw verbruik. Zo houden we samen grip op uw jaarafrekening

Bekijk de vacatures Nuon

Leuk dat u geïnteresseerd bent in onze vacatures. We laten u graag zien welke vacatures er op dit moment open staan. Op onze corporate site vindt u alles over een carriere bij Nuon.

Interessant artikel?