Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6614 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
8,7

Ben wel tevreden maar waar om niet die. aanbiedingen voor trouwe leden ?

Geplaatst door uit Voorthuizen op

Nuon

wij hebben zonepanelen van woonstede hoe moet ik dat melden bij u want wij worden van het kasje na de muur gestuurd de een zegt dit en de ander praat weer anders graag horen wij een goed antwoord

Geplaatst door uit EDERVEEN op

Nuon

Vind het raar dat als je lid bent krijg je geen korting of aanbiedingen
En je stap over, en dan komen ze met korting???
Dus het kan wel

Geplaatst door uit Callantsoog op

Nuon
1

Al jarenlang wordt ik overvallen door boetes wegens te laat betalen. Zeker 4 tot 5x per jaar.

Uiteindelijk was t om de maand.
Maar al jaren heb ik mijn financiën ondergebracht bij de WMO die altijd netjes op tijd betaald.

Nu is t de laatste maanden elke maand raak. Ik moet van 50 euro per maand leven, zo wordt t mij moeilijk gemaakt.

Ondanks dat WMO mijn contact persoon is en alles via hen wordt geregeld, worden de boetes naar mijn adres gestuurd. ( makkelijk slachtoffer op die manier ? ?

Ondanks alle pogingen om dit te stoppen, is dat niet gelukt nog.

Ten eerste, zou ik graag willen dat t stopt, ik zoek alle media mogelijkheden om dit naar buiten te brengen.
Ten tweede, zou ik graag willen weten, of er meer zijn die op zulke een manier worden afgezet, opgelicht....

Geplaatst door uit Doetinchem op

Nuon
1,3

Nuon heeft van mij vorig €100 onterecht gekregen want volgens hen had ik een contract Bewijzen konden ze het niet
Dus Nuon is wel de allerlaatste waar ik nog mee in zee zou gaan Dus ook geen mailtjes meer sturen

Geplaatst door uit Eindhoven op

Nuon
7,3

Ik ben niet zo blij dat jullie ons in de maand maart hebben laten overstappen van Essent naar Nuon jaarafrekening kreeg ik binnen van totaal 1.057,43 minus termijnbedragen ad 481,-- te betalen 576,43 Her antwoord van essent normaal compenseren de zomermaanden dit met het verbruik dit jaar dus niet en hebben wij hoge kosten terwijl jullie adverteren met 350,--cadeau bij overstap Wij ontvangen slechts 225,-- en de extra hoge kosten vanwege deze overstap dit verschil compenseren wij niet bij jullie omdat de jaarrekening eind maart zal zijn. Hoop dat jullie hier begrip voor hebben en ons eveneens 350,-- ipv 225,-- willen vergoeden eind van het jaar. met vr groet I.v.d.Bosch

Geplaatst door uit Wadenoijen op

Nuon
7,7

Heel tevreden. Echter minder tevreden dat U mij steeds als mw. Rietveld benaderd.
Mijn vrouw is 10 jaar geleden overleden, dus graag mij benaderen als dhr. Rietveld.

Geplaatst door uit Wageningen op

Nuon
3

Waarom betaal ik voor 3 fases terwijl er maar 1 fase is aangesloten?

Geplaatst door uit Den Helder op

Nuon
9,3

Geplaatst door op

Nuon

Wij zijn al jaren geen klant meer van Nuon, zijn wel altijd tevreden geweest over de service. Echter, sinds wij geen klant meer zijn worden wij regelmatig gebeld door Nuon met aanbiedingen en staan er verkopers voor onze deur. Terwijl we het bel me niet register al meermaals hebben ingesproken en Nuon duidelijk hebben gemaakt geen interesse te hebben in aanbiedingen. Het zou prettig zijn als hier ook naar geluisterd wordt en onze oude klantgegevens definitief verwijderd worden voor acquisitie.

Geplaatst door uit Loosdrecht op