Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6234 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
9

Geplaatst door uit Rotterdam op

Nuon
1

slecht bereikbaar. Geeft niet an op de website dat er iets mis is.
Als je via Facebook een gesprek begint, dan wordt je zomaar verder in de wacht gezet en je krijgt dan ook later geen antwoord.

Geplaatst door uit Ede op

Nuon
8

Geplaatst door uit Nijmegen op

Nuon

Ik heb jullie aanbieding vergeleken met mijn verbruik van 2017 maar jullie zijn in jullie berekening 15 euro per maand duurder
Beetje vreemd voor een bedrijf die graag klanten wil volgens de mail

Geplaatst door uit Huizen op

Nuon
10

ja dat doe ik

Geplaatst door uit Maastricht op

Nuon
7,7

Geplaatst door uit Nijmegen op

Nuon
1

klantnummer 22046895.
Waarom krijg ik geen antwoord op mijn mails? Ik heb al minstens 3x een mail gestuurd over het zelfde onderwerp!!! Waarom heb 3 fasen in mijn meterkast, kan ik hier vanaf.?
Ik zal deze klacht ook nog een keer inzenden via het klachtenformulier.

Geplaatst door uit Jacobs op

Nuon
5

Zeer slecht zo als ik, als trouwe klant met 25% wordt behandeld❗️Mijn 3-jarig contract loopt 31-3-2019 af.
Kreeg 2x slecht aanbod van (uitzendkracht) en kan jullie nooit bereiken. Altijd wachten en wachten, za vanaf 9 uur + andere dagen vanaf 10.00 uur = uren in wacht (dat kost mij veel)
Via gaslicht.com is Nuon veel goedkoper dan ik nu kreeg als trouwe klant❗️ Onbegrijpelijk❗️❗️

Geplaatst door uit Huissen op

Nuon
3

Ik heb begin januari al een aanvraag gedaan voor zonnepanelen maar hoor er helemaal niets meer over. Op mail wordt niet gereageerd, chatbox is nooit bereikbaar (en nu zelfs helemaal verwijderd). Ik heb al een klachtenformulier ingediend maar ook daar heb ik niets op gehoord... Als klanttevredenheid zo belangrijk is voor NUON, dan is er nog een hoop werk aan de winkel....

Geplaatst door uit Megen op

Nuon
9

Good i, m haapy

Geplaatst door uit Schedam op