Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6834 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
10

we zijn zeer tevreden, bij de eindafrekening keurig de korting verrekend van 200 euro waar je bij andere leveranciers weleens achteraan moet zitten. Dus wij blijven!

Geplaatst door uit Nunspeet op

Nuon
5,3

Na overstap naar NUON moest ik direct een aanbetaling van € 350,- doen. Verder heb ik mijn welkomstcadeau nooit ontvangen, dit bleek een afscheidscadeau te zijn. Al met al geen al te prettige ervaring voor een nieuwe klant!

Geplaatst door uit Amersfoort op

Hallo Freek, zo te lezen was je ervaring niet wat je ervan had verwacht. Dat vinden we uiteraard erg jammer. Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag. Je kunt contact met ons opnemen via nuon.nl/contact. Groet, Jeppe

Nuon
10

Geplaatst door op

Nuon
9

Ik ben al jaren klant; betrouwbaar, vertrouwd, duurzaam en klantgericht zijn kenmerken die maken dat ik voor Vattenfall kies

Geplaatst door uit Duiven op

Nuon
9

Geplaatst door uit Leiden op

Nuon
8

Ik vind het raar dat de oplopende korting niet automatisch gedaan is ik zit al heel lang bij Nuon

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
8,7

Ja erg blij als klant.

Geplaatst door uit Ochten op

Nuon
9

Geplaatst door uit Lisse op

Nuon
9

Goed en betrouwbaar en bereikbaar, en daarbij zou ik het liefst willen dat jullie het goedkoopste zouden zijn.

Geplaatst door uit Arnhem op

Nuon
9

Naar aanleiding van uw mail van afgelopen dinsdag 2 juli 2109 m.b.t. een aanbieding met een mogelijke overstap terug naar Nuon heb ik vandaag gebeld met Nuon om een en ander te vragen m.b.t. een eventuele overstap. Ik heb een hele klantvriendelijke meneer aan de telefoon gehad en zijn naam is Bob Ben van Brussel. Complimenten voor dit prettige en aangename gesprek aangezien ik wel helaas anders gewend ben bij andere aanbieders in het verleden of waar je door gebeld wordt om over te stappen. Ook heel prettig was het feit dat we de overstap telefonisch besproken hebben en stap voor stap zijn doorgegaan en we nu dan weer klant zijn bij Nuon.

Geplaatst door uit Wellerlooi op

Hallo Coby,

Wat fijn om te lezen dat jullie weer klant zijn bij ons! Ik zal de collega ook doorgeven dat het gesprek als erg fijn is ervaren. Mochten jullie nog vragen hebben dan weten jullie ons te vinden. Groet, Jeppe