Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6685 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
6

Heden uw stormparapluie voor het eerst gebruikt in Schotland, helaas was deze kapot, wilde niet openen!
Dit stel ik zeker niet op prijs via exclusief van U ontvangen.
Nogmaals vind ik dit ern zeer slecht product en wens per omgaande ern nieuw exemplaar die wel functioneert!! Ik sta dus in Schotland tijdens de vacantie door u in de regen!!! Al meer dan 40 jaar klant bij U!!!

Geplaatst door uit Beetsterzwaag op

Nuon
6

Heden uw stormparapluie voor het eerst gebruikt in Schotland, helaas was deze kapot, wilde niet openen!
Dit stel ik zeker niet op prijs via exclusief van U ontvangen.
Nogmaals vind ik dit ern zeer slecht product en wens per omgaande ern nieuw exemplaar die wel functioneert!! Ik sta dus in Schotland tijdens de vacantie door u in de regen!!! Al meer dan 40 jaar klant bij U!!!

Geplaatst door uit Beetsterzwaag op

Hoi Jochum, wat ontzettend jammer om te lezen dat de stormparaplu het heeft begeven :( Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze collega's van Nuon Exclusief. Dit kan je doen via https://www.nuonexclusief.nl/contact. Groeten, Tyas

Nuon
8,3

wij zijn 56jaar klant van eerst pgem nu nuon waar mijn vader districtmonteur was te epe nu moet ik de jaarafrekening van april 2020 afwachten om te beoordelen of ik nog steeds tevreden ben

Geplaatst door op

Beste, wat fantastisch om te lezen dat we jullie al zolang van energie mogen voorzien! We hopen natuurlijk van harte dat we dit ook mogen blijven doen. Mochten er vragen zijn dan beantwoorden we deze graag. Groeten, Tyas

Nuon
6


waarom zijn de energiekosten zo explosief gestegen ???
Kan de overheid zo maar de heffingen verhogen, zodat de prijs in 2017 met 37 % is gestegen en in 2018 met 36 %.
Dit is toch niet normaal ? Moeten wij eens proberen met onze producten dan pikt niemand het, maar nu moeten we het accepteren !!!

Geplaatst door uit Beusichem op

Er is inderdaad een forse stijging van de overheidsheffingen en de netbeheerskosten geweest. Wel helpt het om samen te kijken of we een scherper tarief kunnen bieden. Neem je hiervoor contact met ons op via www.nuon.nl/contact? Dan bekijken we graag de mogelijkheden! Groeten, Tyas

Nuon
9,7

Al tien jaar vaste prijs energie tot volle tevredenheid, goede service en snelle hulp bij problemen.
TOP NUON weer dire jaartjes erbij

Geplaatst door uit sint Jacobiparochie op

Bedankt voor je positieve review, Bas! Geweldig om te lezen dat we je de komende tijd weer van energie mogen voorzien. Bedankt! Groeten, Tyas

Nuon
8,7

Zeer tevreden, Zojuist gebeld door Tristan Baptist over het overzetten van mijn nuon. Voor mijn eigen veilige gevoel het via mijn Nuon gedaan. Deze oversluiting kan worden toebedeeld aan Tristan Baptist

Geplaatst door uit Linschoten op

Hoi Martin, bedankt voor het delen van deze positieve review! Ik zorg ervoor dat het complimentje bij Tristan terecht komt :) Groeten, Tyas

Nuon
10

Overstap ging heel makkelijk. Alles binnen 3 minuten ingevuld. Nu hopen dat mijn huidige energieleverancier netjes word opgezegd. Maar tot nu toe heel tevreden.

Geplaatst door uit Rotterdam op

Hoi Johannes, fijn om te lezen dat de overstap soepel is verlopen. Zo hoort het natuurlijk :) Het opzeggen van de oude leverancier verloopt automatisch en je mag er zeker vanuit gaan dat dit netjes gebeurt. Welkom bij ons! Groeten, Tyas

Nuon

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
10

Goed en duidelijk

Geplaatst door op

Nuon
4,3

ik heb naar u gemaild. Zou binnen 5 werkgn. bericht of een telefoontje krijgen van u. Tot vandaag is er nog niet door u gereageerd. Ik kan nergens uw e-mail adres vinden. U bent telefonisch bijna niet te bereiken. Verandert dingen binnen mijn contract bij jullie ( SPAREN LOONT ENERGIE )

Geplaatst door uit Nijmegen. op

Hallo mevrouw Eijkenboom, ik lees dat u veel moeite moet doen om in contact te komen met ons. Wat vervelend dat dit nog niet is gelukt. Wij helpen u graag verder. U kunt alle contactmogelijkheden van ons vinden op nuon.nl/contact. Groet, Jeppe