Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6106 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
7

Hoe kun je zonder blikken of blozen het termijnbedrag van 285 naar 358 verhogen, ook zonder ook maar enige berichtgeving vooraf???
ZEER KLANTONVRIENDELIJK, met deze actie hebben jullie ons als klant weggejaagd,en waarom?

Geplaatst door uit Kloosterburen op

Nuon
1,3

Nee

Geplaatst door uit Oudorp op

Nuon
1

kan geen contact krijgen

Geplaatst door uit Arnhem op

Nuon
1

Ik kan geen contact krijgen

Geplaatst door uit Eerbeek op

Nuon
10

Geplaatst door op

Nuon
8,3

Nee Ik heb vorig jaar JANUARIE mijn huis laten isoleren heb minder gebruik en moet nu voor dit jaar 2019 30 euro per maand meer betalen BEDANK VOOR DE KOSTEN DIE IK HEB GEMAAK VOOR HET ISOLEREN 3000 EURO

Geplaatst door uit Gaanderen op

Nuon
2

Ik ben het er niet mee eens dat de jaarafrekening met 1 maand verlengd wordt.
Nu worden na 13 maanden de standen opgenomen.
Dit is pure diefstal.
Ik ben altijd klant geweest van Nuon, 44 jaar lang.
Nu is er de 10 % regeling, wordt jaarlijks opgebouwd tot 25 % korting.
Heb ik na al die jaren niet meteen recht op 25%??
Ik kan me voorstellen dat u heel erg blij bent met mij als klant!
Ik ben niet blij met u.

Geplaatst door op

Nuon
10

Woonsituatie opslaan in de app werkt niet. Verder tevreden.

Geplaatst door uit Enter op

Nuon
5

Jammer twee keer advies gevraagd over ons termijnbedrag maar geen antwoord gekregen.

Geplaatst door uit Didam op

Nuon
7,7

Punten sparen gaat langzaam.. maar wordt weleens beloond dan met een bol.com kaart. Fijn om de waardering dan te zien als vaste klant

Geplaatst door uit Maassluis op