Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6498 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
10

Daar ik nog wat vragen had, vandaag met uw organisatie gebeld en door mevr. Roelie Seinstra op een uitstekende duidelijk en zeer vriendelijke manier te woord gestaan.
Toen bleek dat wij nog steeds kosten voor de gasmeter betaalden (hebben Sind okt. 2017 een warmtepomp en dus volledig over op elektra) heeft zij zelfs contact gezocht met Stedin om te checken waarom de gasmeter WEL was vergrendeld maar niet weggehaald. Ik moet zeggen dat dit een vergaande service is die zelfs het woord SERVICE doet verbleken. PROFICIAT

Geplaatst door uit Woerden op

Nuon
7,7

We zijn al jaren bij Nuon en even weg geweest maar weer terug dank zei actie door Nuon zelf.

Geplaatst door uit Venray op

Nuon
6,7

waarom klopt het termijn advies op de app niet met wat je echt moet betalen advies is heel laag als je dat dan verlaagt krijg je een hoge eindafrekening vind dat kunnen

Geplaatst door uit krimpen ad ijssel op

Nuon
10

wel jammer dat ik via een andere website wel cashback korting kan krijgen en via Nuon niet.

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
4,3

C.J. Buikes

Geplaatst door uit Zevenaar op

Nuon
10

Complimenten voor Claudia Lankman! Zij heeft op uitstekende en geduldige wijze al mijn vragen beantwoord en onduidelijkheden weggenomen.

Geplaatst door uit Haarlem op

Nuon
7,3

Ik had vroeger altijd NUON en zocht een energieleverancier die geen zogenaamde groene stroom verkoopt , maar die bestaan niet meer . Ik hoop wel dat NUON stopt met ( haar voornemen) het verbranden van biomassa in elektriciteits- en warmtecentrales.

Geplaatst door uit Utrecht op

Nuon
7

momenteel niet zo tevreden .jaar afrekening gehad met wat je terug krijgt.daarna een mail dat het niet klopt ik snap hier niks van .zeer verwarrend.dit bij jullie nog nooit mee gemaakt

Geplaatst door uit blokker op

Nuon
9

Geplaatst door uit Arnhem op

Nuon
7,3

Ik vind dat ik atijd mijn maandbedrag moet kunnen aanpassen en dat kan ik niet bij jullie

Geplaatst door uit Venlo op