Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6234 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
7

waarom geen korting stroom op vaste tarieven/? ik heb het idee dat wij dat zelf betalen en overweeg overstap, ziet u nog meer klanten binding om te blijven?

Geplaatst door uit haarlem op

Nuon
5,7

Klant kontakt via chat, waardeloos. Heb ruim 2,5 uur aan de chat gehangen, zonder ook nog juiste feedback te (mogen) krijgen. Diverse keren voorgesteld telefonisch de vraag door te nemen. Uiteindelijk zou ik later op de dag worden teruggebeld. Moet nog gebeuren. Reuze teleurgesteld! Ontving ondertussen een enquête verzoek over mijn contact ervaring. Heb daarin mijn ongenoegen uitgesproken. Ook daarop geen verdere (re)actie gehad Jammergemiste kans.

Geplaatst door uit Molenaar op

Nuon
3

leuk hoor! ben al jaaaaren klant bij nuon!
denk laat ik eens op nuon exclusief kijken voor de spaaracties; blijkt dat dit niet voor zakelijk is.... waarom laat u mij dan doorklikken op de mail van mn nieuwe contract zodat ik wel op nuon exclusief kan komen..... dit is dus hélemaal niet voor ons!!!! lekkermakertje voor kleine klantjes.......

Geplaatst door uit Siegerswoude op

Nuon
2,3

In 2017 door een agressieve colporteur overgestapt naar Nuon. Ben er zelf bij geweest, maar na 3 jaar, einde contract, direct weg. Maandbedrag wordt ineens verhoogd van € 135 naar € 191 !!!!!!!! Op jaarbasis is dat ruim € 650. Rente trekken van andermans centen.

Geplaatst door uit Wijhe op

Nuon
2,7

Ik ben zeer ontevreden over Nuon!
1. In juni werden wij door een administratieve fout van derden, geheel buiten ons medeweten, laat staan onze toestemming, afgesloten door Nuon.
2. Een maand later werden we na veel pogingen om contact te leggen weer aangesloten. Echter ons puntenspaartegoed en korting als vele jaren lang lid zijner kwijt.
3. Nuon kan zelfs geen inschatting meer maken van ons gebruik over dit ‘eerste jaar’ (met tariefbijstelling) omdat ze in het geheel niet meer kunnen beschikken over onze oude gegevens.
4. Vele pogingen om opnieuw contact te leggen en een en ander recht te zetten leidde wel tot beloftes maar verdere reactie bleef uit.
Mogelijk heeft een en ander te maken met administratieve problemen bij NUON, maar een en ander is buiten onze schuld ontstaan en de verantwoording hiervoor ligt eenzijdig bij NUON.
Wij zijn administratief verwerkt als nieuw lid, echter zonder de kortingen die nieuwe leden krijgen, maar wel met verlies van gespaarde punten en verworven korting als trouw lid.

Eigenlijk wil ik mijn contract met NUON verbreken, maar hoopte voordien zou ik graag een helder overzicht en afronding van het sinds juni spelende probleem.
Gezien het uitblijven van een reactie van NUON overweeg ik zeer binnenkort andere vervolgstappen.

Geplaatst door uit Almelo op

Nuon
4

Als je al jaren bij Nuon zit hoor je toch automatisch in de hoogste klasse van "Nuon blijven loont te zitten. Dit is niet echt klantvriendelijk.
Is hier iets aan te doen?

Geplaatst door uit Heerenveen op

Nuon
2,7

Nee ik ben helemaal niet blij meer met Nuon
Jullie krijgen een 3
Na alle hilariteit over de verhoging maandbedrag telefonisch teruggezet en nu wederom een schrijven dat het weer op 174,00 euro staat.
Inloggen lukt ook weer niet en een nieuw wachtwoord krijg ik ook niet , oh ja en deze zit ook niet in spambox!!!
Ik begin er genoeg van te krijgen.. denk je alles geregeld te hebben klopt t weer niet!! Waardeloos
Telefonische verbinding wordt steeds verbroken, ik wil iemand persoonlijk spreken en geen mail want inloggen lukt toch niet! Doe er wat aan!
Denk er nu toch over om naar een andere leverancier te gaan zoeken!

Geplaatst door uit Malden op

Nuon
10

Gedeeltelijk wel tevreden, het zou alleen leuk zijn dat je ook een cadeautje krijgt als je klant blijft.
Niet alleen voor nieuwe klanten. Ik ga het nog een jaartje aanzien.

Geplaatst door uit Kampen op

Nuon
8,3

Geplaatst door uit Limmen op

Nuon
4

De manier waarop het contract tot stand is gekomen verdient geen schoonheidsprijs.

Geplaatst door op