Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 67
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 5808 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
1

Idiote aanpassingen van termijnbedrag elke keer. Het lijkt erop dat Nuon zo veel mogelijk geld van mijn bankrekening af wil halen.
Nu krijg ik een brief waarin zij de stijging volgend jaar op 290 euro schatten, dat is nog geen 25 euro per maand. Toch komen ze met een verhoging van het termijnbedrag van 99 euro per maand. Belachelijk.
Klap op de vuurpijl is de melding dat ik mijn eigen termijnbedrag niet aan kan passen via de website. Dan moet ik wachten tot "iedereen" geïnformeerd is (hoe lang zijn die grapjassen daarmee bezig? en krijg ik dan een seintje als ze klaar zijn?).
Ik ga op zoek naar een andere club.

Geplaatst door op

Nuon
9,3

Ja

Geplaatst door uit Ede op

Nuon
3

Bedankt voor de 51% stijging van mijn termijnbedrag in 2019.
Overweeg echt om naar jaren weg te gaan bij nuon.

Geplaatst door uit Zevenaar op

Nuon
1

Behalve de belachelijke verhoging van het termijnbedrag met 25% is Nuon ook heel slecht bereikbaar. Chatten? Nog nooit gelukt. Klantenservice na heel lang wachten en dan een vriendelijke dame die van niks weet. Lekker professioneel. Dat platina klantengedoe kan me gestolen worden, indien Nuon niet eens een behoorlijke betekening kan maken en duidelijkere afrekeningen gaat sturen. Ik ben echt kwaad hierover

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
1

Behalve de belachelijke verhoging van het termijnbedrag met 25% is Nuon ook heel slecht bereikbaar. Chatten? Nog nooit gelukt. Klantenservice na heel lang wachten en dan een vriendelijke dame die van niks weet. Lekker professioneel. Dat platina klantengedoe kan me gestolen worden, indien Nuon niet eens een behoorlijke berekening kan maken en duidelijkere afrekeningen gaat sturen. Ik ben echt kwaad hierover

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
7

nuon exlusief ziet er voordeliger uit van nu 100.0 euro per maand kan ik naar 61,80 scheelt een boel geld per maand en zeker per jaar !!!en dat omdat het leven duur genoeg is leuk als klant dan kunt besparen bij goede leverancier als nuon blijf ik graag klant met veel voordeel en kans opleuke kado,s zoals die handige snoerloze stofzuiger die ik nu zeker mijn oude niet meer goed zuigt aan vervanging toe is !!!

Geplaatst door uit Noordwijk Zh op

Nuon
1

Ha, ha, NUON heeft de connectie met de realiteit helemaal kwijtgeraakt. Onlangs ruim 170 euro terugontvangen bij de jaarafrekening en nu een verhoging van het termijnbedrag met ca 25%. Hier ben ik niet mee eens natuurlijk. Eerst even uitgelegen waarop de verhoging is gebaseerd. Wat een amateurisme zeg!!!

Geplaatst door uit Tilburg op

Nuon
9

Nee vind niet kloppen als je lid word bij nuon krijg je een cadeu .Ik 52 jaar bij nuon krijg korting op stroom.Zou ook graag iets willen krijgen.
Anders ga ik er toch anders over denken.M.V.G

Geplaatst door uit Jacobus vt hoffstr 65 op

Nuon
1,7

Ik ben inderdaad NOG klant, maar nuon heeft voor mij een nieuw termijn bedrag bepaald, gebaseerd op een onzin berekening.Het is duidelijk dat nuon niet kan rekenen. Ik zal hierover nog een e-mail sturen. Bovendien is het een schande dat je je maandelijkse termijn alleen kan verhogen en niet verlagen, nuon gaat uit van het standpunt nuon bepaald wat goed is voor de klant. Lijkt me van niet.

Geplaatst door uit de Boer op

Nuon

Ik ben niet blij met factuur aanpassing. Bespaar al tijden. maandfactuur € 126,00. krijg € 128,50 terug en toch gaat het maandbedrag naar € 164,00. Ik kan zelfs de factuur niet lager aanpassen als € 132,00. Vreemd en slecht.Mensen met een AOW en pensioen zadel je niet op met een jaar lang hoge maandlasten om na een jaar het bedrag weer terug te krijgen.

Geplaatst door uit Alkmaar op