Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6688 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
1

krijg nog steeds geen antwoord van "klantenservice" mbt
tot het stelselmatig wijzigen (verhogen) van mijn maand-lijkse kosten. Nu zie ik dat de kosten over mei 112 euro bedragen...

Geplaatst door uit Dronten op

Hallo Fred,

Onhandig dat je geen antwoord van ons hebt gehad. Een goede en snelle klantenservice verlenen is heel belangrijk voor ons. Sorry voor het ongemak.
Wil je mij een berichtje sturen via bijvoorbeeld Facebook of Twitter?

Groeten, Pauline

Nuon
1

als het zo moeilijk is met goed gebruikersnaam en wachtwoord en niet in kunnen loggen . hoelang wil je dan klant blijven?

Geplaatst door uit den helder op

Daar gaat duidelijk iets mis. Dat lossen we graag voor je op. Wil je dan contact met ons opnemen via: http://www.nuon.nl/contact?

Groet, Joeri

Nuon
9,7

Geplaatst door op

Nuon
1

Betreft e-mail van 3 juni jl.

Beste Cindy,
Helaas is Nina te dom om een simpele vraag te beantwoorden en ook de robot die echte het 0900-0808 zit, kan deze vraag niet beantwoorden, maar kon mij wel doorverbinden met een van de specialisten. Helaas was deze ook na lang wachten niet bereikbaar.
Ik constateer dus een valse start.

Graag wil ik een bevestiging dat u de oude leverancier Oxxio opzegt per 12 juli a.s. Dat staat namelijk niet in hetgeen afgesproken.

Met vriendelijke groet,
Hans Beijersbergen van Henegouwen

P.s. zou gemakkelijk zijn als u een simpel e-mailadres beschikbaar stelt.

Geplaatst door uit Voorburg op

Hoi Hans, je bent duidelijk niet blij op dit moment. In het algemeen zeggen wij altijd je oude leverancier op als je naar ons toe overstapt. Dat is een automatisch proces. Om het verder inhoudelijk na te kunnen kijken, kun je het beste contact opnemen via: http://www.nuon.nl/contact Wij zijn ook bereikbaar via Facebook en Twitter.

Groet, Joeri

Nuon
8,7

Gewoon goed, niets van te zeggen, alleen dat ik de mensen in mijn wooncomplex weer naar Vattenfall ga sturen.

Geplaatst door uit Bussum (Gooisemeren) op

Dank je wel voor de mooie beoordeling, Frank! Daar zijn we erg blij mee. Groeten, Eugene

Nuon
9

Geplaatst door uit groenlo op

Dank je voor het mooie cijfer, Gerrit! Groeten, Eugene

Nuon
10

Geplaatst door uit Hermsen op

Wauw, een 10! Dank je wel, Marcel! Groeten, Eugene

Nuon
7,7

ben zeer ontevreden over nuon krijg een jaarafrekeing met 1e termijnbedrag van 500 euro???????????????? terwijl ik meer electriciteit gebruik dan gas kook haast niet eens

Geplaatst door uit beverwijk op

Hoi Astrid, ik kan mij goed voorstellen dat dat vragen oproept. We bekijken de situatie graag samen met je en zorgen ervoor dat dit wordt opgelost. Wil je hiervoor contact met ons opnemen via http://www.nuon.nl/contact? Groeten, Tyas

Nuon
5,5

Geplaatst door op

Nuon
8

Telefonisch aanbod en toelichting was duidelijk. In het persoonlijk aanbod op de website mis ik onder het kopje "Wat regelen wij" een verwijzing naar opzegging bij de vorige leverancier.

Geplaatst door op

Hoi Leo, bedankt voor je positieve review! Je tip geef ik intern door, bedankt :) Groeten, Tyas