Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6688 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
1

IK vind uw site ronduit waardeloos. Ik kan alleen communiceren via Facebook en dat wil ik NIET !!
Een normaal mail-adres is nergens te vinden.
EN bellen wil ik ook NIET !!

Geplaatst door uit Uithoorn op

Hoi Johan, dank je voor jouw feedback. We zijn naast Facebook ook via Twitter te bereiken. Je kunt ons via het contactformulier ook een e-mail sturen. Het contactformulier wordt na de openingstijden beschikbaar gemaakt. Je vindt het contactformulier via de volgende weblink. https://www.nuon.nl/service/contact/

Groeten,
Eugene

Nuon
5,3

Geplaatst door uit Zundert op

Nuon
4,7

Het in loggen blíjft bij Nuon elke keer weer een probleem. Bij julie concurrent is hét vóór elkaar. Hopelijk makenjjullie hét óók klaar.

Geplaatst door uit DOKKUM op

Hallo Piet,

Je hebt gelijk! Mijn Nuon werkte niet altijd optimaal. Als het goed is, is dat verleden tijd en kun je gewoon gebruikmaken van Mijn Nuon. Zojuist heb ik het account een beetje opgefrist. Wil je kijken of het werkt nu?

Groet, Pauline

Nuon
8

Al ruim 52 jaar tevreden over NUON

Geplaatst door op

Hallo mevrouw, meneer De Jong,

Al ruim 52 een fijne klant aan u. Bedankt!

Groetjes, Pauline

Nuon
9,7

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zeer correcte medewerkers. Komen alle afspraken na en geven duidelijk antwoord op al mijn vragen.

Geplaatst door uit Eindhoven op

Goedemiddag Marie-Jo!

Heel erg bedankt voor de mooie review. Fijn dat dit je ervaring is.

Groeten, Pauline

Nuon
8

Ik ben altijd al klant bij Nuon geweest. Maar ineens waren jullie verdwenen. Nu ben ik gelukkig weer bij jullie.

Geplaatst door uit Apeldoorn op

Hallo Siebe,

Waren we verdwenen? Waar waren we heen dan? ;-)

Groet, Pauline

Nuon
2,3

Vreemd dat je na 42 jaar vaste klant 7 cent méér voor gas betaalt als iemand die zich nieuw bij Nuon aanmeldt..! Pure klantenmisleiding dus, dat "blijven loont" ..!

Geplaatst door uit Kuipers op

Hallo mevrouw, meneer Kuipers,

Het klopt dat voor bestaande klanten en nieuwe klanten andere acties gelden. U kunt als loyale klant wel dezelfde tarieven krijgen, u hebt alleen geen recht op een welkomstkorting. Speciaal voor u als vaste klant hebben we het doorlopende cadeautjesprogramma Nuon Exclusief. In plaats van 1 cadeautje als u klant wordt, kunt u jarenlang cadeautjes voor uzelf sparen.
En juist als u langer klant bent, spaart u meer punten en hebt u sneller grotere cadeaus! Hebt u Nuon Exclusief al ontdekt via Mijn Nuon?

Groet, Pauline

Nuon
10

Doet u ook wat voor trouwe klanten zoals ik, die nimmer overstappen ongeacht alle aanbiedingen die voorbij komen. Dan bedoel ik niet de punten die ik spaar. Vr gr Roy Regterschot

Geplaatst door uit Regterschot op

Hoi Roy, Dank je voor de feedback. Wij zijn inmiddels al aan het kijken hoe we dat het beste kunnen doen. In de tussentijd hebben we inderdaad Nuon Exclusief en Nuon Blijven Loont voor onze klanten. We hopen dat je dit ook prettig ervaart. Groeten, Eugene

Nuon
10

Geplaatst door uit Vijlen op

Nuon
8,7

Helaas kan ik later op deze vraag een eerlijk antwoord geven.

Geplaatst door uit Utrecht op

Evengoed bedankt voor het mooie cijfer, Theo! Groeten, Eugene