Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?
Hahaha, ik begrijp waarom nuon zo duur is. Ik heb een klacht 10 feb bij jullie ingediend, er is een jaarafrekening met alleen gasverbruik terwijl je wel stroom berekend. Vandaag 12feb een jaarafrekening van elektriciteit. En een e-mail om dus terug te komen! Met een berekend maandbedrag dat hoger ligt dan jullie voorstel in december.
Ik ben qualitymanager geweest Heb sinds 1991 veel kennis van ISO9001 en heb dat bij diverse bedrijven ingevoerd. NUON komt echt in aanmerking om haar procedures eens na te gaan.
Van uit het ouderlijk huis is mij de NUON bekend als een betrouwbare firma en derhalve is weer gekozen voor de NUON
Ben niet blij met de nuon en de nuon niet met mij.
Maand tarief van €115 naar €221 terwijl verbruik minder is als jaar ervoor deze verhoging puur op bassis belasting verhoging €160 bij nuon €1200 WAT EEN VERSCHIL?????
Ik ben niet geheel tevreden met de Nuon, en dan met name de communicatie.
Op vragen die je via het contactformulier stelt wordt niet, of pas heel laat gereageerd. Dit terwijl je wel een bevestiging krijgt waarin staat dat je sowieso binnen 5 werkdagen een reactie zult krijgen.
De chatfunctie op de site is overdag vaker niet dan wel beschikbaar. En heb je contact met iemand, dan moet je lang (soms 10 minuten) wachten totdat je antwoord krijgt. Je krijgt sterk het idee dat de medewerker ondertussen andere zaken aan het doen is.
Bij e-mails waarbij een bijlage hoort te zitten, zit deze er niet bij (meerdere keren meegemaakt).
Zaken die je per post wilt ontvangen, krijg je per e-mail i.p.v. per post.
Na afloop van het contract ontvang ik nog steeds e-mails van Nuon met informatie die of niet klopt, of waar ik niets mee kan.
Aan de hand van de door mij verstrekte verbruiksgegevens (telwerk gegevens), blijkt mijn termijn bedrag nog prima te zijn. Het is plezierig om regelmatig te zien of het geschatte verbruik nog in lijn is met mijn energieverbruik.
open eerlijk en duidelijk
Mijn inhouding moet omhoog
Wij hebben een aanvraag bij Nuon gedaan voor een vast contract van een jaar. Eerst krijgen we een contract waarin in het verbruik van gas een 1000 m3 lager is dan het verbruik in de periode 10 mrt 2017 tot 10 mrt 2018. Daarna kregen we op verzoek een nieuw contract, weer gebaseerd op het verbruik van 2017/2018. Echter het nieuwe flexibele contract is gebaseerd op een hoger verbruik, om nu een vergelijking te maken is het wel handig om 2x uit te gaan van hetzelfde verbruik.