Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 67
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 5808 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
2

Als het goed is zijn jullie niet blij met mijn mening. Of hopelijk toch, omdat jullie er dan iets aan kunnen doen. Ik heb een bericht gezonden en zou binnen 5 werkdagen een reactie ontvangen: Niet dus. Wel ben ik op een ongelukkig moment gebeld en de meneer zou mij op een afgesproken moment terugbellen: Niet dus! Conclusie: jullie communicatie, ondersteund met: Luisteren geeft energie, klopt dus niet

Geplaatst door uit Hillegom op

Nuon
3

Il ben zeer omtevreden. Maak gebruik als oude klant van de regeling om per jaar 5 % korting te krijgen. Maar ga i.p.d per jaar 10 % meer betalen.
Zal de verhoging per jan.2019 niet betalen. Ga nu op zoek naar ander contract.

Geplaatst door uit Heiloo op

Nuon
6

Vorig jaar heb ik een korting van €150.- gehad op mijn jaarrekening en werd ook de boete van€100.- aan Eneco voldaan. Toen mijn jaarcontract bijna afgelopen was heb ik van jullie 2 aanbiedingen gehad die nog duurder waren dan de reguliere prijs ondanks de 10% korting op stroom.Ik heb de klantenservice aan de lijn gehad,mijn verhaal verteld maar hij kon niks voor mij betekenen.Kunt u mij dan met de juiste persoon door verbinden die wel de bevoegdheid heeft om mij een goede aanbieding te doen, ik heb iemand aan de lijn gehad die een beter aanbod gedaan heeft maar nog steeds duurder dan Eneco en ook moest ik dan een meerjarig contract afsluiten.Waarom nu ineens wel een korting van €250.- en de boete betalen aan Eneco van €100.- . Had mij gewoon die korting van €250.- gegeven toen mijn jaarcontract afliep en ik had nog gewoon een tevreden klant geweest bij Nuon want ik ben erg tevreden over jullie berichtgeving via mijn Nuon.Al met al een gemiste kans , ik heb jullie de kans gegeven.

Geplaatst door uit Heukelum op

Nuon
6,3

klantenservice is niet te bereiken. Maandbedrag aan willen passen maar dat wil via de site niet lukken.

Geplaatst door uit Hall op

Nuon
8,3

Nee vind niet kloppen als je lid word bij nuon krijg je een cadeu .Ik 52 jaar bij nuon krijg korting op stroom.Zou ook graag iets willen krijgen.
Anders ga ik er toch anders over denken.M.V.G

Geplaatst door uit Jacobus vt hoffstr 65 op

Nuon
4

Geplaatst door op

Nuon
1

Per 1 februari 24 euro per maand MEER BETALEN?
Zijn jullie gek geworden?
Dat is een stijging van ruim 16% !!!
Dat accepteer ik niet.

Geplaatst door uit Zeewolde op

Nuon
1,3

Nieuwe klanten krijgen cadeaus vaste klanten krijgen niks? Of zogenaamd korting beetje raar Nuon

Geplaatst door uit Alkmaar op

Nuon
10

Per 31-03-2019 loopt mijn contract bij essent af. Ik preferer 5 jaar contracten. Valt me echter op alleen aanbiedingen met 1 of 3 jaar. Misschien ook iets met 5 jaar doen?

Geplaatst door uit Groningen op

Nuon
9,3

Geplaatst door uit Culemborg op