Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6234 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
10

Geplaatst door uit DIEMEN op

Nuon
8

Geplaatst door uit apeldoorn op

Nuon
9

Een prima overzicht,en een goede service.

Geplaatst door uit Elspeet op

Nuon
1

Vorig jaar april zei het colportage mannetje van Nuon ‘U gaat GEMIDDELD € 140 per maand betalen meneer Meinen’, dus ook in de zware verbruiksmaanden.
Niets blijkt minder waar.
Nuon probeerde eigenhandig, zonder mijn toestemming, het termijn bedrag van januari tot en met april 2019 (einde van mijn energie jaar) te verhogen naar €350 omdat men bang was dat ik teveel moest bijbetalen. JA, gek hè ? Met die valselijke voorgewende termijnbedragen van jullie colporteurs!
Was de Nuon ook nog mijn welkomsbedrag van € 250 uit 2018 in de eindafrekening in 2019 mee te nemen.
Vraag je middels mail uitleg over hun berekening van het voorschotbedrag per maand van de stroom, zegt de klantenSERVICE dat ze dit baseren op het verbruik van de vorige bewoner; IK WOON HIER AL MEER DAN 20 jaar. WELKE service ?
Jullie apps werken niet; ik kan mijn huissituatie niet veranderen omdat, na vele telefoontjes, blijkt dat de Nuon ook nog een andere app heeft, die bepaalde veranderingen in de oude app onmogelijk maakt. Maar in de nieuwe app komen deze gegevens helemaal niet voor !
De Nuon lees Vattenfall ? moet eens goed begrijpen dat zij tegen betaling moeten voorzien in eerste levensbehoeften en niet in luxe artikelen.
Daarbij hoort een bepaald niveau van service, welgemeende service.
Niet één of andere doorgetrainde medewerker aan de telefoon van een callcenter die ‘pretendeert’ mee te voelen en de situatie te begrijpen (deëscalerend optreden); want dat doen ze niet en kunnen ze niet.
Nuon, stel eerst je zaken eens op orde voordat je weer gaat fuseren met de volgende energiegigant; hoe groter jullie worden hoe verder je komt af te staan van jullie klanten.
Ik dank U...

Geplaatst door uit Zwolle op

Nuon
9

wij zijn vorig jaar overgestapt naar een andere, eerst waren we al bij NUON en we zijn blij weer terug te zijn

Geplaatst door uit Cromvoirt op

Nuon

Ik vind het van de zotte dat ik steeds Nuon moet bellen omdat ze steeds mijn maand termijn bedrag veranderen wat eigenlijk vast gesteld is op 120.- euro per maand en ik die zelf op 180.- euro heb gezet zomaar naar 302.- euro verhogen, terwijl ik bij mijn jaar afrekening ieder jaar rond de 900.- euro terug krijg het moet niet gekker worden ik heb ook aan gegeven als dit nu voor de derde keer gebeurt ik over stap naar een andere provider want ik ben het nu goed zat met nuon ze slapen zeker.

Geplaatst door uit Almere op

Nuon
6,7

Ben al meer dan 10 jaar klant bij Nuon en overweeg om over te stappen naar Essent.zei hebben nu zeer voordelige acties.mijn kinderen zijn ook al overgestapt.heeft u voor mij een betere actie.zodat ik ook niet hoef over te stappen.naar Essent.vriendelijke groet

Geplaatst door uit Laren Nh op

Nuon
2,7

Zouden jullie er nou eindelijk eens voor kunnen zorgen dat de "mijn verbruik" op de pc gaat werken??????? Is nu al meer dan een jaar dat het niet werkt. Ja ja ik weet het.... dan moet ik in de app kijken! ( jullie standaard antwoord) Alleen daar zie je alleen het kalenderjaar! En niet het verbruiksjaar!!!

Geplaatst door uit Gooise Meren op

Nuon
10

een heel goed bedrijf

Geplaatst door uit wijche op

Nuon

Ik wil mijn tarief wijzigen van "Normaal/Daltarief" naar "Enkel tarief".
Volgens de MijnNuon site gaat dat gemakkelijk online via MijnNuon. Maar dat valt tegen. En de communicatie van Nuon over die wijziging is zéér slecht. Vijf werkdagen geleden heb ik die wijzing via MijnNuon doorgegeven. Waarom je dan de meterstanden moet doorgeven is mij compleet onduidelijk, die kunnen ze namelijk zelf lezen via de slimme meter. En dat zullen ze ook doen als ze het tarief omzetten, anders kunnen ze geen correcte rekning maken. Vervolgens ontvang ik een mail waarin Nuon bevestigt dat ze mijn verzoek ontvangen hebben. Waaneer de wijziging wordt doorgevoerd laten ze niet weten. Wel vragen ze mij om de door mij opgegeven meterstanden te controleren. En dan ??? , ze vragen immers niet om een bevestiging (het is een No-reply-mail) ! Ook in MijnNuon is na 5 werkdagen nog steeds niets te zien van een wijziging in mijn soort tarief ! In de no-replu mail geven ze een link naar een "Chat" , voor het geval ik nog vragen heb. Helaas !!! die link heb ik al diverse malen geprobeerd: géén Chat te vinden. Dan maar een mail gestuurd met de vraag / klacht over de nietszeggende (informatie-loze) bevestigingsmail. Ook na 5 werkdagen nog steeds geen antwoord

Geplaatst door op