Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 67
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 5808 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
8

Geplaatst door uit Hoorn op

Nuon
8,3

Geplaatst door uit Abbenbroek op

Nuon
8

Waardeloze organisatie, over onze buizen van de stadsverwarming loopt 3 ampère stroom....levensgevaarlijk...er is sprake van brandgevaar...Nuon laat je barsten als klant, Nuon weet dat maar doet er niks aan!

Geplaatst door uit Almere op

Nuon
9

Geplaatst door uit Boskoop op

Nuon
5,7

Ik snap niets van jullie berekening, een termijn bedrag van €195,= verhogen naar € 327,= per maand, dan wordt je ook nog aan het lijntje gehouden met de inmiddels 25% korting.
Buiten proportioneel zeg ik.

Geplaatst door uit Wier op

Nuon
1

Heel bijzonder: afgelopen zaterdag al een verhaal hier getikt, en dat is niet geplaatst. Daarom vandaag (maandag) nog maar een poging.
Belachelijke verhoging van het termijnbedrag, totaal buiten proporties. En als je dat dan aan wilt passen, staat er een flutverhaal "om verrassingen te voorkomen" blablabla, en aanpassen van het termijnbedrag kan pas als iedereen geïnformeerd is. Getuige hun datering (brief staat op 1-12-2018, maar ik krijg die pas 8-12-2018) vraag ik me af hoe lang ik dan moet wachten voordat ik dat termijnbedrag naar normale omvang kan omzetten. Ook geen idee of Nuon mij dan inlicht, of dat ik tot die tijd elke avond kan proberen in te loggen. Wie weet schrijven ze eerst een paar keer af, voordat iemand iets aan kan passen. Hopeloos volk. Maar mij zijn ze kwijt.

Geplaatst door uit Ede op

Nuon
6

Termijn bedragen worden aangepast zonder dat er werkelijk naar het verbruik gekeken wordt. Vorig jaar over de € 300 terug gekregen en termijn bedrag werd verhoogd ipv verlaagd. Dit weer aangepast. Nu over het jaar 2019 presteert Nuon het om het maandbedrag met ruim 60 euro te verhogen zonder dat er ook maar gekeken wordt wat het werkelijke verbruik is van de afgelopen maanden.

Nu is het niet mogelijk om meteen het termijn bedrag aan te passen totdat iedereen geïnformeerd is. Het termijnbedrag is persoonlijk en staat los van dat iedereen geïnformeerd moet worden.

Geplaatst door uit Ergens op

Nuon
2

Ik ben ontevreden. Ik wil niet dat Nuon zonder toestemming van de klant het termijnbedrag zomaar aanpast en dat de klant niet de mogelijkheid heeft die aan te passen. Ik ga op zoek naar een andere leverancier.

Geplaatst door uit Beuningen op

Nuon
9

Jammer dat wij als klant niet zo,n mooi kado mogen uitzoeken

Geplaatst door uit ZAANDAM op

Nuon

Ben niet blij. Schandalig zo'n verhoging. Als trouwe klant heb ik liever een korting op het termijnbedrag dan een cadeau.

Geplaatst door uit Menaam op