Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6688 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
8,3

Geplaatst door uit Wateringen op

Nuon
8

5% en max. 25% korting lijkt verlokkerig.. Maar dit geldt slechts voor de leveringskosten van het gas. Met teruglevering (zonnepanelen) blijft maar weinig van dit voordeel over. Nuon moet zich dan ook snel wat beters laten invallen want anders moet ik elders gaan winkelen.

Geplaatst door uit Coevorden op

Bedankt voor je beoordeling Joep. Zullen we je huidige contract eens onder de loep nemen? Zo te lezen heb je daar wel behoefte aan. Neem je dan contact met ons op via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Nuon
5,7

Leuk dat ik een mail krijg met de nieuwe tarieven, maar is het nu echt nodig me te laten inloggen?! Je kunt de tarieven toch opnemen in de mail zelf? Het lijkt me geen privacy-gevoelige informatie.

Geplaatst door uit Nijmegen op

Hoi Henk, doel je op een persoonlijk aanbod op maat? Zullen we dit verder nakijken? Neem je dan contact met ons op via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Nuon
2

Jullie zijn buitengewoon moeilijk bereikbaar, de digitale informatrice werkt niet goed, zodra de vraag wat langer wordt. Ik krijg permanent de indruk dat bij jullie alles gedigitaliseerd is en het is bijna ONMOGELIJK om een MENS aan de telefoon te krijgen. Zelfs het vinden van een mailadres op de site is al een puzzel op zich. Het is dat ik al jaren klant ben en nu druk met de oplevering van een nieuw huis, maar anders zou ik gaan omkijken naar een andere leverancier.

Geplaatst door uit Harderwijk op

Hoi Henk, wat jammer om te lezen. Het is soms drukker dan normaal. We zijn er wel degelijk maar soms wat lastiger te bereiken. Excuses. Via deze weg zijn we bereikbaar: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Nuon
7,7

Jammer dat het geen Nederlandse onderneming meer is !

Geplaatst door uit DEN HELDER op

Hoi Frans, voor jou persoonlijk verandert er niets. Onze mensen én onze service blijven hetzelfde. Er komt nog steeds dezelfde stroom uit je stopcontact, je ontvangt hetzelfde gas en dezelfde warmte. Je contract, tarieven en voorwaarden blijven gelijk. Ook houd je spaarpunten van Nuon Exclusief en uw Nuon Blijven Loont-korting.

Groet, Joeri

Nuon
8

Geplaatst door uit Winterswijk op

Nuon
7,7

Geplaatst door uit limmen op

Nuon
8

Mijn Verbruik: wij besparen (v.a. 2016) in KWh en in m3 door allerlei maatregelen maar uw rapportage toont uitsluitend euro's. De belasting haalt ons telkens in, terwijl u rapporteert dat we moeten besparen! Wellicht moet u het verbruik in eenheden vergelijken.

Geplaatst door uit Wouw op

Dank je wel voor jouw feedback. Op onze energierapporten geven wij ook het verbruik weer. We vergelijken bijvoorbeeld het verbruik van de maand met dezelfde maand in 2018. Via Mijn Nuon kan je het verbruik ook met elkaar vergelijken. Groeten, Eugene

Nuon
10

Geplaatst door uit Zoetermeer op

Nuon
2,3

Ik zie heel veel woorden maar geen exacte getallen per kwh of kuups

Geplaatst door uit Raadhuisstraat 29 op