Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6688 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon

Ik vind wel spijtig dat u geen extra voordeel bied aan klanten die stroom terug leveren door zonnepanelen. Wij hebben immers niets aan de 25 procent korting. Zie mijn verbruik.

Geplaatst door uit Losser op

Hoi Herman, bedankt voor je beoordeling. Wellicht is onze Zonbonus iets voor jou? https://www.nuon.nl/producten/zonnepanelen/zonbonus/

Groet, Joeri

Nuon
8

Dag Joeri. Je snapt er niets van. Je moet goed lezen. Ik heb het niet over alle klanten maar over klanten die zeer lang, ik meer dan 30 jaar klant zijn bij Nuon. En nu heb ik weer 3 jaar verlengd. Voor die klanten zou Nuon best eens iets extra's kunnen doen. Juist van deze klanten leven jullie.

Geplaatst door uit Barneveld op

Je boodschap is duidelijk hoor Ron. Maar het antwoord is dat we dat niet doen zoals jij dat graag zou willen. Wij zijn juist van mening dat we ons al onderscheiden. Groet, Joeri

Nuon
8

Ik vind het fijn dat Nuon Vattenfall een constante leverancier van gas en stroom is. Wat ik wel erg jammer vind is dat ik zoveel meer betaal bij NUON dan bij een andere leverancier. Dat je als vaste klant (al 20 jaar) niet beloond wordt met een korting. Ik ben nu wel aan het overwegen over te stappen, want ik vind 35 euro in de maand best een flink bedrag

Geplaatst door uit Tiel op

Hoi Dagmar, bedankt voor je beoordeling. Graag kijken we je contract even na. Wil je dan contact opnemen via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri

Nuon
6

Ondanks dat ik weer drie jaar heb verlengd heb ik een onprettig gevoel over NUON. Ik heb een zeer uitgebreid gesprek gehad met uw medewerker waarin ik aangaf dat ik heeeeeel lang klant ben bij Nuon. Ik heb aangegeven dat ik bij diverse energiemaatschappijen een fikse korting kan krijgen en dat Nuon zelf ook aangeeft dat zij kortingen geven. Helaas is dat niet voor klanten die al heel lang klant zijn. De medewerker vertelde dat ik dan eerst naar een andere maatschappij moet gaan en na een jaar terug moet komen. Dan krijg je die korting. ik vind dit echt schandalig. Als je zolang klant bent waarom doet Nuon dan eens niets extra's voor die klanten. Waarom bij een contract niet een eenmalige korting van € 155,- die nieuwe klanten ook krijgen of een kado van ongeveer € 300 die ze aanbieden. Omdat ik ondanks alles tevreden ben bij jullie en ik erg prettig geholpen ben blijf ik met een heel naar gevoel zitten.
Ik vind dat jullie daar is heel goed over na moeten denken want zo ga je niet met hele goede klanten om.
met vriendelijke groet, Ron Schraven

Geplaatst door uit Barneveld op

Hoi Ron, bedankt voor je beoordeling. Nieuwe klanten heten we natuurlijk van harte welkom. Maar trouwe klanten die besluiten bij ons te blijven: voor hen zetten wij een stap extra. Daarin zijn wij anders. We bieden Nuon Blijven Loont aan en Nuon exclusief.
We kunnen natuurlijk niet iedereen een welkomstbonus geven. Dan zouden wij ook niet meer bestaan.

Groet, Joeri

Nuon
7

Ik vind dat je veel te lang (soms 2 jaar) moet sparen voor een cadeau en dan vaak nog niet eens iets bijzonders of met een behoorlijke prijs. Stelt nooit veel voor. Bovendien is het ons een doorn in het oog dat jullie voor ons geld en zonder inspraak die achterlijke windmolens stimuleren! Daar zit geen hond op te wachten op die horizonvervuilers!

Geplaatst door uit Den Haag op

Bedankt voor je beoordeling. Je bent niet blij met ons. Maar er komen vast wel leuke cadeaus voorbij die je kunt bestellen uiteindelijk. Wonen in Nederland. Leven in een open en waterrijk land waar het soms flink waait. Hoe fantastisch is het dat we onze energie uit die wind halen? Daarom lopen we al 35 jaar voorop in wind. Wellicht vind je hier meer info: https://www.nuon.nl/duurzame-energie/windenergie/

Groet, Joeri

Nuon
9

Geplaatst door op

Nuon
8,7

Snel en makkelijk te regelen via het internet.

Geplaatst door uit NIEUW-VENNEP op

Nuon
7,3

Ze hebben een administratie van de geleverde stroom. En gas. En brengen dat in rekening. Dat doen ze.

Geplaatst door uit Zaltbommel op

Nuon
9,3

Geplaatst door uit Papendrecht op

Nuon
2,3

U geeft mij 2 x 75 euro boete omdat ik Nuon opgezegd heb. Ik kan U beter dat bedrag in rekening brengen, omdat ik een contract had afgesloten. Nuon zou de boete kosten op zich nemen. Toen ik de forse rekening toestuurde kon ik geen contact krijgen met degen die mij had "overgehaald" bij U klant te worden. Ik heb haar mijn tijd gegeven bij het werven, die uren wil ik in rekening brengen. We kunnen het bedrag ook tegen elkaar wegstrepen. U hebt zich niet aan de afspraak gehouden, daar zal ik me op beroepen.

Geplaatst door uit Bergeijk op

Hoi Mieke, je bent duidelijk niet blij. Heb je al contact met ons opgenomen via: https://www.nuon.nl/service/contact/

Groet, Joeri