Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6498 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
10

Sinds ik al jaren bij NUON ben ( heb eerder bij anderen contract gehad) voel ik me goed en weet dat ze eerlijk rekenen. Vaak geld terug gehad, en bij anderen moest ik altijd bijbetalen. eerlijke redelijke prijzen voor alles.

Geplaatst door uit Utrecht op

Nuon
6,7

Betaal nu 110 € per maand met een contract voor 3 jaar.loopt volgend jaar af. Bij Nuon betaal ik ruim 170 € per maand. Hoe kan dat dan ?
Reactie s.vp. via de mail

Geplaatst door uit Lichtenvoorde op

Nuon
9

Geplaatst door uit DRIEHUIS NH op

Nuon
8

Ik woon al 52jaar op dit sdres en altijd bij de Nuon als klant geweest

Geplaatst door uit Amstelveen op

Nuon
8,7

Geplaatst door uit amsterdam op

Nuon
2,3

Klacht! Er is van me rekening afgehaald terwijl ik de 25 al had over gemaakt en 26 halen jullie het van me rekening er vanaf !! Ik heb het teruggeboekt want ik ga niet dubbel betalen dit is niet de eerste keer ! Als nog eens gebeurt stap ik over naar een andere energie maatschappij. Bewoner van de Torresstraat 41.

Geplaatst door uit Torresstraat 41 op

Nuon
8

Over de levering ben ik zeer tevreden.
De blijven loont slogan merk ik in de praktijk niet zoveel van.
Graag duidelijk een kortingspercentage berekenen en zichtbaar maken op de eindafrekening.
Op dit moment is overstappen goedkoper maar dat doe ik niet omdat ik graag trouw ben als klant. Maar daar mag dan best iets tegenover staan!

Geplaatst door op

Nuon
8

Geplaatst door uit Drachten op

Nuon
1

Nog steeds onveranderd:
Al jaren vermeldt Nuon over het verbruik op de website "Een gedetailleerd overzicht is te zien in de Mijn Nuon App. Binnenkort gaan we ook in deze versie van Mijn Verbruik uw gedetaillerde verbruik tonen."
Binnenkort mag dus jaren duren. Dit lijkt op morgen komt nooit. Foei Nuon.
Bij mij komt morgen wel. "Morgen" ben ik weg bij Nuon

Geplaatst door op

Nuon
8,3

ja nog steeds

Geplaatst door uit obdam op