Nuon ervaringen. Geef aan hoe tevreden u over ons bent.

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten. Deelt u uw ervaring over het klant worden met ons?

Onze gemiddelde klantenbeoordeling

  • 66
    procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
6,8

Onze klantenbeoordeling

Op basis van 6234 klantenbeoordelingen.

Geef uw mening

Nuon
6,7

Geplaatst door uit HOUTRIJKSTRAAT 237 op

Nuon
9

Geplaatst door uit Bonsel op

Nuon
8,3

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
5,7

Hallo Dame of heer

Wanneer neemt er eindelijk een iemand persoonlijk contact op met mij over het facturatie probleem van de Edisonstraat in Wijchen

Geplaatst door uit Wijchen op

Nuon
9

Goedemiddag,
Ik ben als sinds jaar en dag aangesloten bij NUON, behoudens een korte periode, maar daarna teruggekeerd.
Sinds 1/8/2018 huur ik het huidige pand waar ik nu woon.
De vorige bewoners waren met 5 mensen in dit huis, dit resulteerde in het laatst geregistreerde verbruik van 5764 kwh electra en 1958 m3 gas.
Nu wil het geval dat ik bijna elke week de meterstanden op jullie site invul, vorige week werd mij gevraagd om het maandvoorschot te verhogen naar €192 i.p.v. de huidige maandelijkse betaling van €135.
Deze week werd mij gevraagd om het voorschotbedrag te verhogen naar €204, dit terwijl het gemiddelde verbruik zowel van electra als gas afneemt.
De volgende vraag rijst nu bij mij; wordt er nu gekeken naar het verbruik van de vorige huurders (5 pers.)?
Ik daar en tegen woon hier alleen!

Geplaatst door uit VELP GLD op

Nuon
7,3

Dat uitsluitend trouwe klanten korting krijgen indien zowel gas als stroom wordt afgenomen vraagt ons inziens om een heroverweging. Wij zijn ca. 13 jaar klant maar hebben vanwege een warmtepomp geen gasaansluiting.

Geplaatst door uit Heerhugowaard op

Nuon
5

Ik ben blij en NIET blij.
Voor de zoveelste keer ontvang ik een aanbieding om over te stappen.
Ik ben al klant van NUON, maar heb op dit moment alleen Stadswarmte. Als ik over wil stappen met mijn Stroom, dan ontvang ik geen enkele tegemoetkoming van NUON.
Ik heb dit al verschillende keren kenbaar gemaakt en wordt telkens weer 'lastig' gevallen om over te stappen.
Ik kan NUON niet opzeggen omdat ik gebonden ben in IJburg-Amsterdam aan Stadswarmte. En als ik al naar de prijs kijk wat ik nu per maand kwijt ben aan Stadswarmte i.r.t. mijn vorige woning v.w.b. Gas en eigen CV-ketel, ben ik nu al veel duurder uit.
Dus wilt u mij als klant hebben ook voor stroom, kom dan met een goede aanbieding en stroomlijn intern a.u.b. de administratie
Ik ben geen vreemde van NUON, maar ben al klant.

Geplaatst door uit Amsterdam op

Nuon
8

Geplaatst door uit Obdam op

Nuon
1

IK WIL WEG BIJ NUON IK WIL DAT HET KONTRAKT WORD ONBONDEN ZO SNEL MOGELIJK

Geplaatst door uit langenthuin 68 op

Nuon
1

Heeft u vooral niet de illusie dat NUON op het hier door u geplaatste onderwerp/klacht reageert. Ze maken afspraken met u die nadat u akkoord bent gegaan eenzijdig van Nuonzijde worden gewijzigd en gepresenteerd krijgt op een contract. NUON, ik heb de machtiging ingetrokken.. Afspraak was €10 per maand en geen €50. Stuur maar een nieuwe voor €10. Mijn gegevens kunt u vast achterhalen. Het lukt u immers ieder jaar weer mij te bellen. m vr gr Eric

Geplaatst door uit 's-Heerenberg op