Man achter computer

Overstappen naar Nuon loont. Dat beloven we.

Eerlijk is eerlijk. Overstappen van energieleverancier doet u niet voor uw plezier. Dat begrijpen we best. Anderzijds wilt u ook niet te veel betalen voor uw zakelijke energie. Overstappen moet dus lonen. Zowel qua prijs als gemak. Dat is makkelijk zat.

Wij zorgen voor een soepele overstap

Als u naar ons overstapt nemen wij u zoveel mogelijk zorgen uit handen. Wij regelen de opzegging bij uw huidige leverancier. U ontvangt tijdig een bevestiging van wat we met elkaar hebben afgesproken en u bepaalt wat u per maand aan voorschot betaalt. En natuurlijk kiest u de manier waarop u betaalt en uw facturen ontvangt.

Zo werkt het. Uw overstap in 3 stappen.

  • U stelt uw product samen en kiest uw termijnbedrag. Als u wilt adviseren we u natuurlijk graag.
  • U bepaalt op welke manier u betaalt en hoe u uw facturen en post ontvangt.
  • Meteen na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging. Binnen een week ontvangt u de welkomstbrief met daarin alle informatie over uw contract. Zoals de prijs, looptijd en het maandelijkse voorschotbedrag. Bedenkt u zich? Geen punt, u heeft gewoon veertien dagen de tijd om te annuleren.

Wij vergoeden de overstapboete van uw vorige leverancier

Als u klant wordt bij ons, kan uw vorige energieleverancier een boete in rekening brengen. Die nemen we graag van u over.

Ook na uw overstap zijn we er voor u

Vaak krijgen nieuwe klanten de mooiste aanbiedingen. Maar als u al klant bent, vist u achter het net. Dat vinden wij niet kloppen en daarom doen wij het anders. Bij ons krijgt u ook als vaste klant een goed aanbod. Dus blijven loont.

U kunt altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Bel ons gerust op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur op 020 89 20 255. U kunt ook met ons chatten van 8.00 tot 22.00. Of stuur een e-mail naar ondernemersdesk@nuon.com. Wij zijn er voor u.

Interessant artikel?