Je zakelijke contract opzeggen: we helpen je verder

Je zakelijke contract opzeggen kan makkelijk en snel. En als je eigenlijk nog twijfelt, dan denken we graag met je mee. We helpen je bij het maken van je keuze. Bijvoorbeeld door mee te kijken of je zakelijke contract nog past bij je bedrijf.

Als je twijfelt over het opzeggen van je zakelijke energiecontract

Soms heb je een goede reden om op te zeggen. Het kan ook zijn dat je niet weet of je zakelijke contract nog bij je bedrijf past. Bel in dat geval met onze Ondernemersdesk. Dan doen we samen een ContractCheck en adviseren we je. Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 15.00 uur op 020 89 20 255.

Bekijk je contract

Zo werkt zakelijk opzeggen

Je nieuwe energieleverancier regelt de overstap voor je. Daar hoef je zelf niets voor te doen. Als je het contract met ons eerder stopt dan afgesproken, betaal je een overstapboete. Dat komt omdat wij kosten maken. Die kosten brengen we bij je in rekening. Twijfel je of je een overstapboete betaalt, bekijk onze uitleg of bel met onze Ondernemersdesk.

Zo werkt Vattenfall opzeggen zakelijk bij overlijden

Wil je een contract opzeggen? Bijvoorbeeld omdat een familielid, vriend of kennis is overleden. Dan regelen we dat voor je. Als je onderstaande gegevens bij de hand hebt als je ons belt, dan zetten wij het contract stop.

  • Adresgegevens of klantnummer
  • De naam waar het contract op staat

Als je liever schriftelijk opzegt, stuur dan een brief met je naam en klantnummer naar: 

Vattenfall Klantenservice
Postbus 40021
6803 HA Arnhem

We denken graag met je mee

De experts van onze Ondernemersdesk helpen je graag. Ze beantwoorden al je energievragen. 

Elk jaar voordeel voor klanten die blijven

We gaan voor duurzaam. Ook in onze relatie met jou. Daarom krijg je bij ons altijd iets extra’s. Juist omdat je al klant bent. Zo krijg je bijvoorbeeld exclusief inkoopvoordeel bij de partners uit ons netwerk.

Meer over onze voordelen