Blijven loont. Beloofd.

Wij waarderen het dat u klant bent. Daar mag dan ook best wat tegenover staan. Dat begrijpen we als geen ander. Dus zorgen we ervoor dat het loont om klant te blijven. Met een oplopende korting op stroom, tot wel 25%. Zolang we zaken doen. Beloofd.

Meteen 10% korting. Juist omdat u al klant bent

Juist als u al langer klant bij ons bent, krijgt u van ons iets extra’s. Dat vinden we wel zo eerlijk. U ontvangt daarom meteen 10% korting op de variabele leveringskosten van stroom. En elk jaar komt daar 5% korting bij. Tot 25% over uw gehele stroomverbruik. Zonder dat u hiervoor iets hoeft te doen. Wel zo makkelijk. Even aanmelden en onze stroom wordt voor u elk jaar voordeliger.

Direct aanmelden

Goed om te weten over Nuon Blijven Loont

  • Als nieuwe klant begint u met 5% korting. Bent u al klant dan ontvangt u meteen 10%.
  • De korting geldt voor de variabele leveringskosten van elektriciteit. U ziet de korting terug op de jaarafrekening. Uw termijnbedrag verandert dus niet meteen. In Mijn Nuon ziet u hoeveel korting u al heeft opgebouwd en wanneer u er weer 5% bij krijgt .
  • De korting geldt niet voor vaste leveringskosten, overheidsheffingen en netbeheerkosten.
  • Blijven Loont is niet mogelijk als u alleen elektriciteit, gas of stadswarmte afneemt, in combinatie met een kortingsactie, geld terug actie of cadeau-actie van Nuon of als u met acceptgiro betaalt.
  • Zegt u uw contract eerder op? Dan komt de opgebouwde korting te vervallen. Wordt u weer klant bij ons dan start u op 5% korting. Het loont dus om te blijven.

U kunt altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Bel ons gerust op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur op 020 89 20 255. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook altijd. Wij zijn er voor u.

Interessant artikel?