Altijd antwoord? Nina van onze zakelijke klantenservice staat graag met je in contact

We stellen je graag voor aan Nina. Zij is onze chatbot die jou helpt aan antwoorden.

Direct zelf regelen

Wij helpen u graag. Maar soms is het net zo snel of gemakkelijk om iets zelf even te regelen. En komt u er niet uit? Dan helpen wij u gewoon verder. 

Wij kunnen u ook helpen met

Bel ons gerust

Onze ervaren specialisten helpen u graag. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur.

Stuur ons een bericht

U kunt ons natuurlijk ook een bericht sturen. Stel gerust uw vraag. Liever gelijk een antwoord? Chat dan met een van onze energieadviseurs.

We zijn er ook op social media

Natuurlijk zijn we ook bereikbaar via social media. Stel uw vraag aan ons webcare team:

Toen ik belde kreeg ik meteen een echte medewerker aan de lijn. En niet eerst zo’n keuzemenu. Ik werd gelijk goed geholpen. Heel fijn!

Gelijk een medewerker aan de lijn

Wij houden niet van keuzemenu’s, bandjes en doorverbinden. U waarschijnlijk ook niet. Als u naar onze Ondernemersdesk belt krijgt u meteen iemand aan de lijn. Zo ben u direct goed geholpen. U belt gewoon naar ons 020- nummer. Wel zo makkelijk.  

Wij zijn er voor iedere ondernemer

Iedere ondernemer is anders. We begrijpen dat een agrariër andere vragen heeft over energie dan een winkelier. Daarom hebben we voor verschillende branches bespaartips, handige adviezen en ervaringen van ondernemers verzameld. Dat scheelt u weer uitzoekwerk.