Kwaliteit Nuon Klantenservice

Kwaliteit klantenservice

Kwaliteit Nuon Klantenservice

Kwaliteit van onze service agents

  • Aangesloten bij de Klantenservice Federatie
  • Werkt continue aan een hoogwaardige Klantenservice

Wachttijd klantenservice in de afgelopen week

De gemiddelde wachttijd aan de telefoon in de afgelopen week was 1 minuut. De wachttijd loopt vanaf het moment dat u in het menu een keuze maakt totdat een medewerker van onze klantenservice uw gesprek aanneemt.

Mailt u onze klantenservice? Dan ontving u gemiddeld binnen 1 werkdag een reactie van ons.

Klanttevredenheid

Klanten beoordelen Nuon gemiddeld met een 8. In december 2014 was 84% van de klanten die telefonisch contact met ons had tevreden of zeer tevreden met onze dienstverlening.

Eerste contact effectief

Uit onderzoek naar de tevredenheid van onze klanten die telefonisch contact heeft opgenomen blijkt dat ruim driekwart direct effectief geholpen werd tijdens het eerste contact. Voor een deel van de klanten moet bijvoorbeeld aanvullende informatie worden opgezocht om antwoord te geven op hun vragen. Heeft u contact gehad met onze klantenservice? Dan kunt u per e-mail worden uitgenodigd om deel te nemen aan een online klanttevredenheidsonderzoek.

Kosten telefonische klantenservice

U kunt ons bereiken via 020 89 20 255. U betaalt uw gewone belkosten. Dit geldt zowel voor het gesprek als voor de tijd die u wacht voordat u een medewerker aan de lijn krijgt.

Telefoon

Contact

Heeft u een vraag? Bekijk op welke manier u contact met ons kunt opnemen.  

 

Contactgegevens

Klok

Gemiddelde wachttijden

Hoe snel werd u afgelopen week  door onze klantenservice geholpen?

Telefoon:  4 minuten      
E-mail: 3 werkdagen