Boer Jan belt met Nuon

Verbeterd dankzij u!

Door naar u te luisteren, begrijpen we hoe we energie nog makkelijker kunnen maken. Dat kan hem zitten in kleine verbeteringen, die toch een groot verschil maken. Zo ziet u sinds kort uw factuurnummer terug in de omschrijving op uw bankafschrift. Wel zo handig voor de boekhouding.

Duidelijk en overzichtelijk; het factuurnummer op uw bankafschrift

Een factuurnummer in een betalingsomschrijving. Logisch eigenlijk, want zo hoeft u niet zelf uit te zoeken welke factuur bij welke incasso hoort.

Tot voor kort gaven we het factuurnummer niet mee. Ondernemers lieten ons dan ook weten dit onhandig te vinden. Esther, energieadviseur op de Ondernemersdesk:  ”Ik sprak geregeld ondernemers die wilden weten voor welke factuur een bepaalde incasso was. Belangrijk natuurlijk voor een kloppende bedrijfsadministratie. Maar voor zoiets eenvoudigs wil je niet hoeven bellen.” Genoeg reden voor ons om ervoor te zorgen dat u altijd het factuurnummer terugziet in de betalingsomschrijving.

Wat mogen wij voor u verbeteren?

Soms zijn verbeteringen zo voor de hand liggend, dat je ze over het hoofd ziet. Daarom zijn we enorm blij met ondernemers die helpen door ons hierop te wijzen. Zijn er zaken, groot of klein, die wij voor u kunnen verbeteren? Stuur dan een e-mail naar verbetertips@nuon.com. U hoort altijd wat we ermee doen. Beloofd!

U kunt altijd terecht bij onze Ondernemersdesk

Bel ons gerust op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur op 020 89 20 255. U kunt ook met ons chatten van 8.00 tot 22.00. Of stuur een e-mail naar ondernemersdesk@nuon.com. Wij zijn er voor u.

Interessant artikel?