Tips ná verhuizing voor nieuwe klanten

Verhuisd

Gefeliciteerd met uw nieuwe woning of locatie

Maak een zorgeloze start met onze tips voor ná de verhuizing

Welke bevestigingen krijgt u?

Zie de bevestiging tegemoet van uw:
  • aanvraag binnen 24 uur per e-mail
  • verhuizing  binnen 1 week per e-mail of post, met informatie over uw contract, termijnbedrag en voorwaarden
  • eventuele nieuwe contract binnen 1 week na startdatum levering per e-mail of post

Welkom bij Nuon. Fijn dat u klant van ons bent geworden. Bij een verhuizing komt veel kijken. Van het inpakken van dozen tot het regelen van energie op uw nieuwe adres. Ook nadat u uw verhuizing aan ons heeft doorgeven, kan het zijn dat er nog iets geregeld moet worden. Om te voorkomen dat u iets vergeet geven we u graag tips voor ná uw verhuizing. Zo maakt u een zorgeloze start op uw nieuwe adres.

Vergeet u niet om uw...

Bekijk op elk gewenst moment uw...


Meterstanden door te geven

Deze gebruiken we voor de eindafrekening van uw oude adres en de latere jaarafrekening van uw nieuwe adres. Om uw meterstanden door te geven heeft u een opnamenummer nodig. Dit nummer ontvangt u per e-mail of brief van ons. Standen van een slimme meter hoeft u niet door te geven.
Geef uw meterstanden door

Verhuisstatus

Benieuwd naar de status van uw verhuizing naar Nuon. Volg deze online in Mijn Nuon.

Volg uw verhuisstatus


icon-meterstanden voor verhuizing

Tips voor nu

Creëer een thuisgevoel op uw nieuwe adres. Bekijk onze tips voor vlak na de verhuizing.
  • Bent u verhuisd én nieuw bij ons? Welkom!
  • Bespaar energie  op uw nieuwe adres.
Colorbox Image Home

Tips voor straks

Verhuizing lang en breed achter de rug? Met deze tips zet u de puntjes op de i.
  • Stem het termijnbedrag af op het verbruik op uw nieuwe adres met de TermijnbedragManager
  • Dit kan vanaf een half jaar na uw verhuizing.
  • Bekijk op uw gemak of uw contract nog bij u past. Mijn Nuon biedt contractadvies 
  • dat u kunt afstemmen op uw nieuwe behoeften en situatie.