Termijnbedrag mist op jaarafrekening

Onlangs heeft u uw jaarafrekening ontvangen. Zoals u gewend bent is uw termijnbedrag aangepast naar aanleiding van uw verbruik van het afgelopen jaar. Helaas is er iets mis gegaan bij het opmaken van de jaarafrekening. Op het voorblad van de factuur ontbreekt uw nieuwe termijnbedrag. Wij bieden u onze excuses aan voor dit ongemak.

Waar vindt u uw nieuwe termijnbedrag?

U kunt uw nieuwe termijnbedrag terugvinden op pagina 2 (Uitleg) van de jaarafrekening. Ook kunt u het nieuwe termijnbedrag zien in Mijn Nuon. Betaalt u via automatische incasso? Dan wordt dit bedrag geïncasseerd op de datum die op uw jaarafrekening staat aangegeven. Als u via acceptgiro betaalt ontvangt u uw factuur op de datum die op uw jaarafrekening staat aangegeven.

U ontvangt een nieuwe jaarafrekening

Uiteraard ontvangt u van ons een nieuwe, correcte jaarafrekening. U kunt deze de komende weken verwachten (uiterlijke datum 30-06-2014).

Bekijk uw termijnbedrag in Mijn Nuon

In Mijn Nuon bekijkt en wijzigt u eenvoudig zelf uw termijnbedrag. Heeft u een Mijn Nuon account?
Bekijk uw termijnbedrag
Nog geen Mijn Nuon account? Met uw klantnummer kunt u zich direct aanmelden

Meer informatie termijnbedrag

Wilt u meer informatie over hoe wij uw termijnbedrag berekenen? Of over de TermijnbedragManager? Lees meer informatie over uw termijnbedrag.