Meld uw klacht

Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij horen graag van u wat er is misgegaan en wat u van ons verwacht. Onze ambitie is het beste energiebedrijf van Nederland te worden. Helpt u ons hierbij? Met uw hulp leren wij van onze fouten. Vult u onderstaand formulier in? Samen komen we vast tot een oplossing.
Vul het klachtenformulier in
 We doen ons best u binnen 5 werkdagen een reactie te geven. Bekijkt u ook: Zo behandelen wij uw klacht

 

Meld een beveiligingslek

We besteden veel zorg aan een goede beveiliging van onze informatie- en communicatiesystemen. Toch kan hierin een zwakke plek bestaan of ontstaan: een beveiligingslek. Het misbruiken van een beveiligingslek, of het wijzen van derden op een beveiligingslek zodat die daar misbruik van kunnen maken, is strafbaar.

Wij hechten grote waarde aan veiligheid, betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dit geldt voor zowel onze activiteiten als energieonderneming als onze rol in de samenleving. Uw eerlijke bijdrage aan een vergroting van die veiligheid en betrouwbaarheid wordt zeer gewaardeerd.

Het Nationaal Cyber Security Centrum van het Ministerie van Veiligheid en Justitie doet aanbevelingen voor verantwoord melden en afhandelen van beveiligingslekken. Nuon volgt deze aanbevelingen en houdt de bijbehorende responsible disclosure regels aan. 

Bekijk de responsible disclosure regels

Meld een beveiligingslek
 

icon voor nieuwe klanten

Zelf regelen in Mijn Nuon

Altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens. Eenvoudig uw wijzigingen doorvoeren.

Voordelen Mijn Nuon