Overstappen naar Nuon

Overstappen naar Nuon

Overstappen naar ons is makkelijker dan u denkt. In slechts drie stappen bent u zakelijk klant bij Nuon en kunt u erop rekenen dat uw zakelijke energie altijd goed geregeld is.

Hoe stapt u met uw zakelijke energie naar ons over?

  1. Ontdek welk energieproduct het best past bij u én uw bedrijf en vraag vrijblijvend een offerte aan.
  2. We bellen u om uw specifieke wensen door te nemen en stellen een energiecontract voor u op.
  3. Onderteken uw nieuwe energiecontract en u krijgt van ons een bevestiging. Welkom bij Nuon!

Kiezen van zakelijke energie, we helpen u op weg

Uit welke energieproducten kunt u bij ons kiezen?

We hebben verschillende oplossingen voor grootverbruik elektriciteit en gas. Kies bijvoorbeeld voor de zekerheid van een vaste prijs, houd zelf de regie met een flexibele prijs of sluit een leegstandscontract af voor uw leegstaande pand.  Ook kunt u op verschillende manieren verduurzamen, zoals met zonnepanelen, zakelijk elektrisch rijden of stadsverwarming.

Direct een offerte?

Bel Bel 020 892 00 75  (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur)

Eerst nog even oriënteren?
Met onze productvergelijker helpen we u graag op weg bij het vinden van het best passende product voor uw bedrijf.

Vraag een offerte aan

Hoe vergelijkt u offertes van verschillende energieleveranciers?

We begrijpen dat u graag de prijzen van verschillende energieleveranciers naast elkaar legt. Zorg daarbij wel dat u geen appels met peren vergelijkt. Bekijk onze tips voor zakelijke energieprijzen vergelijken.

Waarom u goed zit bij Nuon Zakelijke Markt

  • Steeds meer zaken regelt u zelf met onze online service
  • Wij luisteren en komen altijd met een oplossing
  • U kunt makkelijk wijzigingen doorgeven

Heeft u met spoed een aansluiting nodig?

In sommige gevallen heeft u snel een nieuwe aansluiting nodig. Bijvoorbeeld als u gaat verhuizen of als uw zakelijke energie afgesloten wordt. We verwerken uw aanvraag binnen 24 uur. Bel 020 892 00 75 voor een spoedaansluiting energie.

Ook een bouwaansluiting is zo geregeld

Energie op uw bouwplaats nodig? Laat het ons weten, dan regelen we dat snel voor u.

Goed om te weten voordat u overstapt

Opzeggen bij uw huidige energieleverancier, hoe gaat dat eigenlijk?

De meeste zakelijke energiecontracten hebben een opzegtermijn van 1 tot 6 maanden. Zodra u heeft opgezegd, bent u vrij om een nieuw contract te tekenen. En dat kan snel gaan, want we hebben de opzegbrief al voor u gemaakt. U kunt deze eenvoudig online invullen, dan hoeft u de brief alleen nog te ondertekenen en te versturen.

Opzegtermijnen en -brieven van verschillende energieleveranciers

DELTA
3 maanden
Opzegbrief DELTA

E.ON
6 maanden
Opzegbrief E.ON

Eneco
3 maanden
Opzegbrief Eneco

Essent
6 maanden
Opzegbrief Essent

Gazprom Energy
1 maand
Opzegbrief Gazprom Energy
ENGIE
1 maand
Opzegbrief ENGIE
Greenchoice
1 maand
Opzegbrief Greenchoice
Main Energy
6 maanden
Opzegbrief Main Energy
NieuweStroom
1 maand
Opzegbrief NieuweStroom

Blijft de levering wel doorlopen als u uw huidige contract opzegt?

In de meeste gevallen blijft u verzekerd van levering van elektriciteit en gas. Ook als u uw energiecontract bij uw huidige energieleverancier al heeft opgezegd, maar nog geen nieuw contract hebt afgesloten. Check even goed de algemene voorwaarden van uw huidige leverancier. Twijfelt u hoe het precies zit? Bel ons op 020 892 00 75, dan kijken we met u mee.

Tip: zeg eerst uw oude energiecontract op, voordat u een nieuwe ondertekent

Een overstapboete is niet prettig. Dat begrijpen we en daarom raden we u aan om altijd eerst uw oude energiecontract op te zeggen.

Als u ruim voor het verstrijken van de opzegtermijn opzegt, dan bent u vrij om te kiezen. En u heeft dan nog alle tijd om uit te zoeken welk energiecontract het best bij uw bedrijf past. Voorkom dus een overstapboete door op tijd op te zeggen.

Waar vindt u onze algemene voorwaarden?

Onze inkoop-, leverings- en aansluitvoorwaarden vindt u op de pagina Voorwaarden. We zorgen er graag voor dat u precies weet waar u aan toe bent. Heeft u een vraag? Bel onze klantenservice via 088 363 79 00.

Goed om te weten na uw overstap

Wat gebeurt er nadat u het energiecontract heeft ondertekend?

  1. Ontvangst welkomstmail met inlog voor onze online service
  2. Geef uw aansluitingen door
  3. Geef uw meterstanden aan ons door
  4. Start levering van uw energie
  5. Ontvangst eerste maandfactuur 
  6. We bellen u of alles naar wens is