Aanmeldformulier Mijn Factuur

Mijn Factuur is een digitale service voor grootzakelijke klanten van Nuon. Via dit formulier kunt u zich aanmelden voor deze service, waarmee u inzicht krijgt in uw facturen en zelf kunt bepalen in welke vorm u deze wilt ontvangen.

Klantgegevens

Verplicht veld.

i

Verplicht veld.

Een geldig klantnummer bestaat uit 8 of 10 cijfers inclusief 2 voorloopnullen, b.v. 1345678 of 0012345678

Heeft u nog geen contract bij Nuon Grootzakelijk? Neem dan contact op met onze energie adviseurs via 088 098 15 61.

Verplicht veld.

Verplicht veld.

Een geldig klantnummer bestaat uit 8 of 10 cijfers inclusief 2 voorloopnullen, b.v. 1345678 of 0012345678

Verplicht veld.

Een geldig klantnummer bestaat uit 8 of 10 cijfers inclusief 2 voorloopnullen, b.v. 1345678 of 0012345678

Verplicht veld.

Een geldig klantnummer bestaat uit 8 of 10 cijfers inclusief 2 voorloopnullen, b.v. 1345678 of 0012345678

 

Persoonlijke gegevens aanvrager

Verplicht veld.

Verplicht veld.

U kunt geen cijfers in uw voorletters invoeren.

Verplicht veld.

U kunt geen cijfers in uw achternaam invoeren.

Verplicht veld.

Een telefoonnummer bestaat uit tien cijfers zonder spaties en streepjes. Bijvoorbeeld: 0123456789.

Een telefoonnummer bestaat uit tien cijfers zonder spaties en streepjes. Bijvoorbeeld: 0123456789.

 

Voorkeuren Mijn Factuur

Op welk e-mailadres wilt u uw facturen ontvangen en wie wordt de hoofdgebruiker/beheerder van Mijn Factuur?

Verplicht veld.

Verplicht veld.

Verplicht veld.

U kunt geen cijfers in uw voorletters invoeren.

Verplicht veld.

U kunt geen cijfers in uw achternaam invoeren.

Verplicht veld.

Een telefoonnummer bestaat uit tien cijfers zonder spaties en streepjes. Bijvoorbeeld: 0123456789.

Een telefoonnummer bestaat uit tien cijfers zonder spaties en streepjes. Bijvoorbeeld: 0123456789.

 

* = verplicht veld
Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Controleer gegevens

Bedrijfsnaam {{ strValue(data.bedrijf) }}
Klantnummer {{ strValue(data.accountNumber) }}
Heeft u meerdere klantnummers? {{ strValue(data.klantnummers_meerdere) }}
Extra klantnummers {{ data.extraklantnummer1 }}
{{ data.extraklantnummer3 }}
{{ data.extraklantnummer2 }}
Aanhef {{ strValue(data.gz_aanhef) }}
Voorletters {{ strValue(data.gz_voorletters) }}
Achternaam {{ strValue(data.gz_achternaam) }}
Telefoonnummer {{ strValue(data.gz_telefoonnummer) }}
E-mailadres {{ strValue(data.email) }}
E-mailadres {{ strValue(data.emailfactuur) }}
Bent u zelf de hoofdgebruiker? {{ strValue(data.gz_hoofdgebruiker) }}
Aanhef {{ data.gz_aanhef_hoofdgebruiker }}
Voorletters {{ data.gz_voorletters_hoofdgebruiker }}
Achternaam {{ data.gz_achternaam_hoofdgebruiker }}
Telefoonnummer {{ data.telefoon_hoofdgebruiker }}
E-mailadres {{ data.email_hoofdgebruiker }}

Gegevens worden verstuurd ... een ogenblik geduld aub.

Bevestiging

Hartelijk dank voor uw aanmelding voor de Mijn Factuur service van Nuon. Wij verwerken uw aanmelding zo spoedig mogelijk. Zodra uw aanmelding afgerond is en de eerstvolgende factuur gereed staat, ontvangt de hoofdgebruiker de inloggegevens per e-mail.
 
Heeft u vragen over uw aanmelding, neem dan contact op via mijnfactuur@nuon.com. Voor alle overige vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 363 79 00 (op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur).

 

 

 

 

 

 

 

 

Er ging iets mis.

Veelgestelde vragen over dit formulier

  • Waar vind ik mijn klantnummer?

    U vindt uw klantnummer onder de kop 'Klantgegevens' rechtsboven op uw maandfactuur elektriciteit en jaarafrekening gas. Maakt u gebruik van automatische incasso, dan staat uw klantnummer ook op uw afschrift. Daarnaast staat uw klantnummer staat op uw leveringscontract.

  • Waarom zou ik meerdere klantnummers opgeven?

    Wij kunnen u dan voorzien van één serviceomgeving waar u inzicht krijgt in de energiefacturen voor al uw klantnummers.

  • Wie is de 'hoofdgebruiker'?

    Dit is de beheerder van de serviceomgeving. Deze persoon heeft rechten om gebruikers aan te maken en de serviceomgeving naar eigen voorkeur in te stellen.

  • Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens invullen?

    Wij willen u graag kunnen benaderen als we nog vragen hebben over uw aanmelding voor Mijn Factuur. Uw gegevens gebruiken wij daarnaast om een account voor u aan te maken.

  • Kan ik ook een algemene bedrijfsmailbox opgeven?

    Jazeker, het heeft ook onze voorkeur om een algemeen e-mailadres te gebruiken voor Mijn Factuur, zodat uw energiefacturen altijd te bekijken zijn. Ook bij afwezigheid van de beheerder.

  • Wat gebeurt er na mijn aanmelding?

    Nadat u zich heeft aangemeld voor Mijn Factuur ontvangt u drie e-mails op het door u opgegeven e-mailadres:

    1. Een automatische ontvangstbevestiging
    2. Uw inloggegevens, zodra uw gegevens in ons systeem zijn verwerkt
    3. Uw eerste energiefactuur in PDF-formaat

  • Wanneer ontvang ik mijn inloggegevens?

    U ontvangt de inloggegevens wanneer de aanvraag in ons systeem verwerkt is en de eerstvolgende factuur verstuurd wordt. Met deze inloggegevens heeft u altijd online toegang tot uw gegevens en facturen.