Alles over uw Nuon factuur

Wij begrijpen dat u graag inzicht heeft in uw zakelijke energiekosten. Met Mijn Factuur logt u snel in op onze beveiligde omgeving om uw Nuon factuur online te bekijken, doorsturen en downloaden. Alles op één plek.

Uw Nuon factuur online bekijken en downloaden

Met onze online service Mijn Factuur kunt u al uw Nuon facturen op één plaats bekijken, downloaden en doorsturen. U bepaalt zelf hoe en in welk bestandsformaat (PDF, CSV of XML) u uw factuur wilt ontvangen. Zo zorgen we er samen voor dat dit goed aansluit op de automatische verwerking van uw administratie.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om verschillende gebruikers aan te maken en te beheren. Op deze manier is het niet meer nodig om zelf facturen te kopiëren en door te sturen.

Toegang tot Mijn Factuur
U kunt zich aanmelden via het formulier. Heeft u al toegang? Dan kunt u direct inloggen.

Hoe werkt Mijn Factuur?

Lees de handleiding van Mijn Factuur om snel te kunnen starten.

Voordelen van Mijn Factuur

  • Altijd inzicht in uw energiefacturen
  • Eenvoudige import- en exportmogelijkheden
  • Bepaal zelf het bestandsformaat en het aantal ontvangers

Via onze chat helpen we u meteen

Samen zorgen we snel voor een kopie van uw factuur. We zijn er op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Is de chat even niet beschikbaar? Vraag dan een kopie van uw factuur aan via ons formulier.

Zelf een Nuon factuur downloaden

We zorgen dat u steeds meer energiezaken zelf regelt in onze online service. In Mijn Factuur ziet u al uw Nuon facturen online. U kunt ze zelf downloaden of doorsturen in een bestandsformaat dat past bij uw administratie. Handig toch?

Hoe is uw energiefactuur opgebouwd?

Voor uw administratie is het handig om precies te weten wat er op uw energiefactuur staat. Dat begrijpen we en daarom leggen we alle onderdelen graag aan u uit.

Toelichting op uw factuur

Nuon factuur bekijken

Wat te doen als gegevens op uw factuur onjuist zijn?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u correcte facturen van ons ontvangt. Als er toch iets mis gaat, lossen we het natuurlijk voor u op.

Heeft u het vermoeden dat de verbruiksgegevens op uw factuur onjuist zijn? Neem dan voor uw grootverbruikaansluiting(en) contact op met uw netbeheerder. Zodra wij van uw netbeheerder het gecorrigeerde verbruik ontvangen hebben, zorgen we dat u alsnog een correcte factuur ontvangt.

Als het gaat om kleinverbruikaansluitingen, neem dan gerust even contact met ons op via 088 363 79 00.

Wijziging van uw gegevens

Als andere gegevens op uw factuur onjuist zijn, bijvoorbeeld de adressering, aanhef of betaalwijze, laat het ons dan zo snel mogelijk. We maken het voor u in orde.