Ervaringen en reviews van onze klanten

1979 Klanten beoordelen ons gemiddeld met een: 7,9

Wij zetten ons elke dag in voor een optimale klantenservice. En gelukkig zien we dat ook veel terug in reacties van klanten.

Maar het kan altijd beter. We zijn dan ook blij met verbetersuggesties. Dus heeft u een idee? Een goede of iets minder goede ervaring met ons?

> We horen graag van u

87procent van onze klanten beveelt onze diensten aan
8,4voor klantvriendelijkheid
7,7voor bereikbaarheid
8,1voor klantenservice
7,6voor informatie op www.nuon.nl

BeginVorigeVolgende

3,2★★☆☆☆

op 01-10-2016.(1)
“Nuon heeft mij op een verschrikkelijke manier voor de gek gehouden.”

7,4★★★★☆

op 30-09-2016.(2)
“de bereikbaarheid zou mooi zijn als het later bereikbaar zou zijn via telefoon chat was zeker handig maar telefoon is sneller”

8★★★★☆

op 30-09-2016.(3)
“ik wil een jaar contract.”

8,8★★★★☆

op 30-09-2016.(4)
“Goeie klantvriendelijkheid. Veel informatie en redelijk lage prijzen.”

4,7★★☆☆☆

op 30-09-2016.(5)
“Na verhuizing op basis van inhoud van de woning, bouwjaar etc volledig verkeerde inschatting van verbruik en daarmee maandelijks voorschot. Op eigen verzoek voorschot verhoogd. Alsnog een naheffing van € 1000. En dat zonder een echte winter te hebben gehad. ”

9★★★★★

op 30-09-2016.(6)
“Verlengen contract, prettig gesprek, goed aanbod, verlengd”

7,4★★★★☆

op 30-09-2016.(7)
“Duidelijk en met eigen gegevens offerte kunnen maken”

Hallo Dirk,
Dat is mooi gelukt dus. Wat mis je nog in de klantenservice in zijn geheel voordat je een 10 kunt geven? Ik zie dat er nog wat te verbeteren over is...;-)
Groetjes, Pauline, Nuon Webcare

8,4★★★★☆

op 30-09-2016.(8)
“Zeer vriendelijk geholpen en duidelijk gewezen op de consequenties van het opzeggen van het contract van de gaslevering. Ook gewezen op de voordelen als ik van variabel tarief naar vast tarief overstapte.”

Hallo,
Het afmelden van gas gaat zeker niet zomaar. Het is goed dat u nu weet wat u kunt verwachten. En op dit moment zijn onze vaste tarieven voordeliger dan onze variabele tarieven. Hebt u daar ook voor gekozen?
Een mooi weekend,
met groeten, Pauline, Nuon Webcare.

8★★★★☆

op 30-09-2016.(9)
“Goed”

Bedankt, Janny!
Met groeten,
Pauline, Nuon Webcare

7,6★★★★☆

op 30-09-2016.(10)
“Er wordt meegedacht als er een voordeel kan worden bereikt, uiteraard om NUON daarbij aan mij te binden.”

Hallo Cees,
Meedenken is zeker iets dat we graag willen. En we willen jou graag als klant. Gelukkig wil jij Nuon als leverancier!
Mooi geregeld dus.
Bedankt voor je berichtje.
Met groeten,
Pauline, Nuon Webcare

BeginVorigeVolgende