Aansluiting stadswarmte wijzigen

stadsverwarming

Wilt u uw warmteaansluiting wijzigen? Dat kan online via de website Mijnaansluiting.nl. Een initiatief van netbeheerders, waterbedrijven en leveranciers van warmte, waaronder Nuon Stadswarmte.

Zo werkt het

  1. Ga naar mijnaansluiting.nl en start een nieuwe aanvraag
    Registreer uzelf op mijnaansluiting.nl, log in en start uw aanvraag.

  2. Wij maken een contract op
    Heeft u alle informatie gestuurd die wij nodig hebben? Dan ontvangt u binnen 10 werkdagen een contract per e-mail of post van ons. Dit contract ontvangen wij graag ondertekend van u retour. Als we nog vragen hebben of informatie missen, hoort u binnen 3 werkdagen van ons.

  3. U ontvangt een factuur voor de aanvraag
    Hebben wij het ondertekende contract van u retour? Dan sturen wij de factuur voor de aansluitkosten naar degene die u heeft aangewezen als betaler.

  4. Wij realiseren de wijziging
    Na ontvangst van uw betaling (binnen 14 dagen) nemen wij contact met u op om een duidelijke planning af te spreken. Vervolgens zorgen wij ervoor dat de wijziging gerealiseerd wordt.
Telefoon

Vragen?

  •   Bel ons op 0900 0808
  •   We zitten klaar om u te helpen
  •   Of stel uw vraag op ons Forum:
Nuon Forum