Aansluiting stadswarmte aanvragen, wijzigen of verwijderen

stadsverwarming
Telefoon

Vragen?

  •   Bel ons op 0900 0808
  •   We zitten klaar om u te helpen
  •   Of stel uw vraag op ons Forum:
Nuon Forum

Nieuw aanvragen

stadsverwarming

Bent u nog geen klant van Nuon Warmte en wilt u een nieuwe warmteaansluiting aanvragen?

Wijzigen

stadsverwarming

Bent u klant van Nuon Warmte en wilt u uw warmteaansluiting verzwaren, verlagen of verplaatsen?

Verwijderen

stadsverwarming

Bent u al wel klant van Nuon Warmte en wilt u uw warmteaansluiting laten verwijderen?

Veelgestelde vragen

  • Mijn installateur heeft een gereedmelding verstuurd. Wat is nu de planning?

    Binnen 5 dagen na ontvangst van de gereedmelding nemen wij contact op met uw installateur. We spreken dan samen een datum af waarop de warmteaansluiting gereed is.

  • Waar vind ik de technische specificaties en voorwaarden waaraan ik moet voldoen voor een warmteaansluiting?

    Bij het contract dat u wordt toegestuurd ontvangt u de algemene voorwaarden en aansluitvoorwaarden van Nuon Warmte. In de aansluitvoorwaarden vindt u alle voorwaarden en technische eisen.

  • Hoe vind ik een installateur?

    Een vakkundige installateur is belangrijk. U kunt een erkende installateur ook vinden via de Vereniging Nederlandse Installateurs.

  • Hoe bepaal ik welke CW-klasse ik moet kiezen?

    Dit is afhankelijk van het warmwatercomfort dat u wenst. Standaard heeft u CW-label 3 of 4. Het hoogste CW-label is 6.

  • Hoe snel kan de warmteaansluiting gerealiseerd worden?

    Stuurt u ons op tijd alle informatie die wij nodig hebben? En betaalt u binnen de termijn? Dan kan uw aansluiting binnen 13 weken na aanvraag gerealiseerd worden.

  • Hoe snel kan mijn warmteaansluiting gewijzigd worden?

    Levert u ons op tijd de gevraagde informatie en betaalt u binnen de termijn? Dan kan uw aansluiting binnen 4 weken na aanvraag gewijzigd worden.